Hur den här striden kan bli:Tomatalven;n65319 said:"i told you I'd be back" - Arnold i Running Man
Ok Anade att det var något i den stilen så tänkte att jag inte skulle stressa er.RasmusL;n66215 said:Tjaba! Jag har haft helt sjuukt mycket på jobbet senaste dagarna men återkommer med frenetisk aktivitet imorgon!
Ok. Ingen fara, posta när du har tid igenRasmusL;n68077 said:Sorry gänget, jag jobbar typ 24/7 just nu och hinner typ inte göra annat än att äta och sova. Nästa vecka blir bättre förutom att jag drar på Knutpunkt tors-sön så bättre aktivitet näst-nästa! Jag tycker dock att detta är suparkul och att ni är awesome!
Instämmer, tack det samma!RasmusL;n68077 said:Jag tycker dock att detta är suparkul och att ni är awesome!
På grund av avstängningarna och avbrotten måste jag tyvärr avbryta det här spelet. Jag har helt tappat takten och spåret. Jag ber om ursäkt. Det var kul att spela med er så länge det varade.Tomatalven;n88973 said:Vad är det nu då? Två veckor känns som en evighet.
God45;n88990 said:På grund av avstängningarna och avbrotten måste jag tyvärr avbryta det här spelet. Jag har helt tappat takten och spåret. Jag ber om ursäkt. Det var kul att spela med er så länge det varade.