Nekromanti Opinions undersökning

Balderk

Swashbuckler
Det var som fan! Undrar om det är en vanlig gruppsamansättning... verkar ju vara den vanligaste hittills på forumet iaf... Vad intressant! Fler som spelar i en sådan grupp? Om ni finns där... Berätta det för guds skull! :gremsmile:

/Balderk

Balderk

Swashbuckler
Re: Könsmognad [OT som fan][ANT]

Njae... Snarare så leder en sak till en annan. Någon börjar kommentera något, en annan svarar och en tredje på honom/henne och så är diskussionen igång och handlar om något helt annat än ursprungsinlägget. Kan vara vilken fjuttig sak som helst som efter ett tag blir förstorad... Man slutar inte för att man blir medrykt i debatten... Man tänker ju inte precis:" Nu ska jag skaffa en massa nya inlägg! Bäst att starta en OT-diskussion!"...

/Balderk, som kan ta vår lilla diskussion som ett exempel, inläggen över som ett bättre...

Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
Re: Svartkonst

hmms, som om någon gör som någon annan säger i våran grupp? :gremsmile: då hade vi varit i narva nu för länge sedan!

Min järn ring! :gremsmile:

hmms måste nog sluta tjata om den innan jag blir förvandlad till en svart kart,

hmms apropå det här med svarta katter och förvandla har jag ett par lustiga minnen om en charakräk som troberg spelarde han tenderade att leka changeling. Lång historia-> kort han pissade av en hög level magiker och inte nog med det han fortstte att trakasera henne? :gremsmile: hmms några andra som har haft problem med metamorphis spells och sådant? :gremsmile:

Bunny

Crazy like a fool
Re: Könsmognad [OT som fan][ANT]

Erkänn nu: det är en del av din plan att bli den störste forumisten här, jag skulle då minsann aldrig svara på någonting OT...

... oj då, hoppsan, eh... den här gången räknas inte va?

Rickard

Urverk speldesign
"Jag är 45 år och..."
Hmmm, när jag läste detta så började jag fundera över när den första rollspelaren kommer dö av ålder.. Då menar jag någon som började runt 10 till 20-års-åldern och fortsatt spela genom livet.. Eeeh.. Nu menar jag inte det här som en pik mot Oldtimer utan det är mer en reflektion..

För att svara på orginalfrågan: Medelåldern i spelgruppen är 21,90.. Jag är 23 och det är upp till er att lista ut vilket kön jag tillhör..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som just nu inte orkar kolla vilket kön han tillhör

Insignia

Swashbuckler
Re: Svartkonst

"då hade vi varit i narva nu för länge sedan"

Äsch, Narva... Vi ska ju till Ungern! ò.ó

King Kromm

Hero
Vi som spelleder:
2stycken hanar av manligt kön
Båda 18 år

Dom som bara spelar:
1st hane av manligt kön
19 år
2st hanar av manligt kön
18 år

Dom som spelat med oss:
1st hane 17år
4-5-6st hanar av manligt kön, 18 års ålder

Dessutom tror jag att jag hört något om att det vid något tillfälle eller kanske fler varit med en kvinnlig spelare i vår grupp, men det var i så fall före min tid... Och i en koboldig spelgrupp(med bara killar) så vill ni nog inte veta vad jag har hört om den karaktär som sl skrapade ihop var för något...

Och ja, jag är sen som satan att svara, men jag gör det endå, iaf nån får för sig å läsa!

King Kromm

Hero
Re: Ryktet om min kvinnlighet är betydligt överdrivet

(har feminint personnummer).
Egentligen totalt OT, men hur ser man sådant på personummret?? Vet att man kan se var man e född, men kommer inte ihåg riktigt hur... Kna va så att de va dom två första av de fyra sista som säger det...

Troberg

Sinister eater
Re: Ryktet om min kvinnlighet är betydligt överdrivet

Egentligen totalt OT, men hur ser man sådant på personummret?? Vet att man kan se var man e född, men kommer inte ihåg riktigt hur... Kna va så att de va dom två första av de fyra sista som säger det...
Det är en siffra (tror det är näst sista) som man kan se kön beroende på om den är udda eller jämn.

Man kan däremot inte med säkerhet se var man är född. Ofta stämmer det, men ibland föds det många barn och man går in på reservserier från andra områden. I vissa fall kan det dessutom ske misstag om flera områden behöver gå in påreservserierna, så det förekommer att två personer får samma personnummer utan att det uppmärksammas.