Nekromanti Orcher, oj ja menade visst tiraker

Fahnen

Swordsman
Joined
24 Apr 2003
Messages
459
Dom på neogames är antagligen lite förvirrade :gremwink:. I ett spel exempel byter personer kön, det finns säkert mera med såna missar men det är inte värt att ta upp. Jag skulle chansa på att "Vad är ett rollspel" häftet kom innan Tiraker modulen.
 

Xzarjo

Warrior
Joined
24 Sep 2002
Messages
204
Location
Göteborg
Re: Ärligt talat....[ot]

Jag säger som Phelan:
Ärligt talat, vem bryr sig - med tanke på att de har fått lite mer personlighet och färg än standardorcherna är det bara bra med ett annat namn så man inte automatiskt antar att de ska vara identiska med ondskans hantlangare nummer ett, för det är de inte i Eon.

Vad jag e för kille? Jag är en erkänd vätte som vet allt vessäntligt som fins att veta, men har inte kommit på någe bra sätt att bevisa det än. Och när det gäller bilden kommer jag alltid att vara i den, oavsätt om du suddar eller köper en ny.

Mvh Vätten....
....som ska plugga riemannintegraler.
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Re: Tiraker närmre Klingoner.

Usch nej... Tiraker har hjärna ju... Samt använder vapen som faktiskt fungerar...
 

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Joined
12 Dec 2001
Messages
3,026
Location
Uppsala
Re: Tiraker närmre Klingoner.

Du...

Vad är smurtigare än en cloakad Bird of Prey?

Sen att den styrdes av lite väl självgod enögd shakespeareciterande klingon (shakespeare ska faktiskt avnjutas på orginalspråket klingon :gremgrin: ).

Så Klingorna har gott om vapen som faktiskt fungerar, fast jag kan väl erkänna att Batl'ethen inte är det vapentekniska mästerverk som klingorna verkar tycka.

Men med den jämförelsen klingoner ? tiraker, så tänkte jag mer på allmän attityd och inställning till livet. I alla fall mer så än tiraker kontra Tolkienorcer.

/Naug, tycker klingorna är smurtiga

Tillägg
Både klingoner och tiraker har kvinnor som tycker om att bitas, rivas och vara allmänt våldsamma i sängen :gremwink:
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Re: Tiraker närmre Klingoner.

Vad är smurtigare än en cloakad Bird of Prey?

Sen att den styrdes av lite väl självgod enögd shakespeareciterande klingon (shakespeare ska faktiskt avnjutas på orginalspråket klingon ).

Så Klingorna har gott om vapen som faktiskt fungerar, fast jag kan väl erkänna att Batl'ethen inte är det vapentekniska mästerverk som klingorna verkar tycka.
Mjo... jag tänkte främst på Batl'ethen.

Tillägg
Både klingoner och tiraker har kvinnor som tycker om att bitas, rivas och vara allmänt våldsamma i sängen
Det tar jag ditt ord på... :gremblush:
 

Xzarjo

Warrior
Joined
24 Sep 2002
Messages
204
Location
Göteborg
VAFALLS!?!

Det börjar glida upp fulheter jag inte viste fans. Kanske får sluta betrakta världen ur en misslas synvinkel.
 

Alven_Valdir

Veteran
Joined
23 Mar 2003
Messages
37
Location
Takalorr
jag diggade också tolkien skitmycket förut men
jag har kommit underfund med att den världen är för visso bra men det finns många nackdelar och vissa saker som inte stämmer in så bra i tolkiens värld..
Om man spelar Eon och tänker eller snackar om tolkien blir allt skit eftersom allt skiljer sig så mycket..


*Förträng Tolkien*
 

Alven_Valdir

Veteran
Joined
23 Mar 2003
Messages
37
Location
Takalorr
Re: Tiraker närmre Klingoner.

ja faktiskt har Tiraker hjärna även om många inte tror det..
vissa tirak individer har mycket i skallen men jag håller med om att de är litta tröga i strider men förvisso kan de va jävligt smarta ibland

*tiraker kan va roliga rollpersoner*
 

Fahnen

Swordsman
Joined
24 Apr 2003
Messages
459
Låter lite som att det är det enda dom gör....sätter på sina syrror 24:7. Hellre äta alv en ha sex med sina syskon.
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Incestfest (ot)

Njae... det är mer så att de inte räknar bort sina syskon. För Cirefaliern är syrran ett lika potentiellt ragg som vilken annan tjej som helst...
Sen vet jag inte riktigt vad de har för restriktioner på förhållandet förälder/barn, men jag antar att det finns gränser även för Falisk incest....
 
Top