Jag älskar att upptäcka ny musik. Extra glad blir jag att upptäcka musik jag gillar i genrer jag vanligen inte lyssnar på eller, ännu hellre, i genrer jag inte ens visste fanns. Fast nu var det ett tag sedan jag slogs till backen av något som jag tyckte var riktigt bra. Men det tycker jag det är dags att ändra på.
Så, jag vill att JUST DU ska överaska mig. Jag vill att du ska tipsa mig om musik som ger mig det jag beskriver ovan. Det kan vara musik som du tror kommer få mig att gråta, skratta eller kommer att förändra mitt liv, eller som du bara tycker är bra. Inget bidrag kan vara för litet och ingen skillnad kommer att göras mellan högt eller lågt. Avhåll dig inte från att bidra bara för att du tror att jag kan ha hört musiken tidigare. Följande förhållningsregler kan du följa på ett ungefär:
1. Låtarna ska vara max tre stycken.
2. Låtarna får vara i vilken genre som helst, de får vara av vilken artist som helst, de får vara hur nya eller gamla som helst.
3. Du måste tycka att låtarna är bra själv.
4. Du måste göra ett inlägg i denna tråd där du motiverar dina val.
Bidragen lämnas här: Organs nya favoritlåtar.
/Anders
Så, jag vill att JUST DU ska överaska mig. Jag vill att du ska tipsa mig om musik som ger mig det jag beskriver ovan. Det kan vara musik som du tror kommer få mig att gråta, skratta eller kommer att förändra mitt liv, eller som du bara tycker är bra. Inget bidrag kan vara för litet och ingen skillnad kommer att göras mellan högt eller lågt. Avhåll dig inte från att bidra bara för att du tror att jag kan ha hört musiken tidigare. Följande förhållningsregler kan du följa på ett ungefär:
1. Låtarna ska vara max tre stycken.
2. Låtarna får vara i vilken genre som helst, de får vara av vilken artist som helst, de får vara hur nya eller gamla som helst.
3. Du måste tycka att låtarna är bra själv.
4. Du måste göra ett inlägg i denna tråd där du motiverar dina val.
Bidragen lämnas här: Organs nya favoritlåtar.
/Anders