Exakt. Sluta gissa. Skriv inte förrän ni vet att ni har rätt, och då fortsätter ni med att hitta på en ny utmaning åt oss andra.om man vet vilket spel det är så skall man ju komma med en ny utmaning.
Utmaningen är inte att gissa spel, utan att researcha fram vilket spel som utmanaren beskriver.
Dessutom är det inte bråttom. Tvärtom tycker jag att det blir en charmig nördutmaning om det får gå ett tag mellan utmaningarna.Rising said:Exakt. Sluta gissa. Skriv inte förrän ni vet att ni har rätt, och då fortsätter ni med att hitta på en ny utmaning åt oss andra.
Hahaa, got it på två röda!Den odödlige kejsaren said:Spelet heter "Legacy : War of ages", och är just ett Highlander-rollspel med serienumret bortfilat. http://rpg.geekdo.com/rpgitem/47972
Nå, skamvrå för mig, och här följer nästa fråga:
I vilket spel kan rollpersonerna få följande intressanta personlighetsdrag genom bakgrundstabellen:
"62 RPn älskar blommor i alla dess former. Om någon trampar ned en blomma blir han mycket förgrymmad."
Leap Attack: This is a favorite of the (XXX); the airborne assault where the weapons and fists are wielded in medleap. A leap attack must be made only at the beginning of a melee round and, like the jump kick, uses all attacks for that melee. (Och så vidare.)
Ehm, efter ett drygt halvår är det kanske på sin plats med en ledtråd...Simon said:Hahaa, got it på två röda!Den odödlige kejsaren said:Spelet heter "Legacy : War of ages", och är just ett Highlander-rollspel med serienumret bortfilat. http://rpg.geekdo.com/rpgitem/47972
Nå, skamvrå för mig, och här följer nästa fråga:
I vilket spel kan rollpersonerna få följande intressanta personlighetsdrag genom bakgrundstabellen:
"62 RPn älskar blommor i alla dess former. Om någon trampar ned en blomma blir han mycket förgrymmad."
Spelet är naturligtvis Wastelands, den gamla klassikern.
Okej, här kommer nästa utmaning:
I vilket spel kan man på sidan 58 läsa följande?
Leap Attack: This is a favorite of the (XXX); the airborne assault where the weapons and fists are wielded in medleap. A leap attack must be made only at the beginning of a melee round and, like the jump kick, uses all attacks for that melee. (Och så vidare.)