G
Guest
Guest
Dra åt helvete. Nämn aldrig den filmen igen ty den är förenad skärseld, blodpalt och fosterfördrivning.Sereg said:Battlefield Earth? ;-)
Dra åt helvete. Nämn aldrig den filmen igen ty den är förenad skärseld, blodpalt och fosterfördrivning.Sereg said:Battlefield Earth? ;-)
Jag kan till och med sträcka mig till att den har en hel del coola element, som att människor och rymdvarelser talar olika språk beroende på om filmen visar utifrån människo- eller rymdisperspektiv.Draugen said:Jag tänker faktiskt inte säga som Catboots, för jag tycker det är en ok film. Det är en film jag kan sätta på en söndag på bakfyllan och se och tycka "ok, den där är rätt underhållning i 1,5 timme". Så så jävla hemsk är den inte tycker jag.
Åh, du kommer att ha möjlighet att se fler godingar framöver, ser jag.Brior said:Inspirerad av denna tråd har jag nu köpt:
Requiem for a dream
The Fountain
Primer och
Cargo.
Såg Cargo igår och blev förvånad över hur bra den var.
Så kan man kanske uttrycka det. En av mycket få filmer som verkligen fått mig att verkligen må dåligt, och då har jag sett både 2 girls 1 cup och pain olympics och fler zombie- och skräckfilmer än jag orkar räkna.Bunny said:Varning för att Requiem of a Dream kan vara en tung upplevelse, även för luttrade cineaster.
Kul att tråden inspirerade dig till att köpa lite filmer!Brior said:Inspirerad av denna tråd har jag nu köpt:
Requiem for a dream
The Fountain
Primer och
Cargo.
Såg Cargo igår och blev förvånad över hur bra den var.
Och glömd skall den förbli efter den där recensionen!Tkullander said:Ni har ju glömt den fullkomligt eminenta Dracula 3000!