Nekromanti [Oskrivna blad] Illustrationer

Sodivra

Champion
Först när du snackade om siluetter så trodde jag att du menade som Generica (som inte är häftigt) men nu fattar jag precis! De här bilderna är ju skitbra.

Jag vill definitivt vurma för att bilderna kommer inifrån pärmen på boken, från själva boken så att säga. Det blir extra härligt då man inte kan se hela vägen in i pärmen om man inte sprättar upp boken, så det är lite eggande sådär. Man kan låtsas att växtkroppen ligger därinne. :gremsmile:

Omslaget är jag kluven till, men så är det här en dålig skärm också. I vart fall så kommer det bli skitbra. Ska du vara med på annonsutbytet?

Johan K

Gammal & dryg
Re: Typ såhär?

Trädet är ett ganska hafsigt jobb, och kan nog göras mycket snyggare, men det är sent nu. Om jag nu skulle använda ett sådant blad -- vilken variant är coolast?
Trädet är klart häftigast här.
Så använd det, alla gånger !

Bunny

Crazy like a fool
Ett givet köp

Kommer spelet i tryck så kommer jag att köpa det! Förhoppningsvis kommer jag även se till att spela det också.

När det kommer till försättsbladet så tycker jag att trädet är helt klart koolast. Även jag tycker däremot att "Tusentals berättelser..." klingar bättre än "Tiotusen berättelser...".