Min debut (typ jättenyss, någon månad sedan) var som att cykla typ, det kändes som man gjort det hela livet innan liksom. Men skönt var det fan inte, jävla råttfällskådis.
För dig - ingen aning. Och jag pratade inte om just samlaget, utan debuten som helhet. För mig var det lungt och tryggt med en äldre och erfaren kvinna som hade inställningen att lära upp mig, vilket hon gjorde under ett halvår. Sedan släpptes jag. Det lade en bra grund och rätt attityd av nyfikenhet, självförtroende, kommunikation och passion.
Ålrajt - fair enough. Jag visste inte om att sexdebuten kunde sträcka ut sig till ett halvårs tid. För mig tog det nog bara en halvtimme eller något sådant. Det beror på hur man räknar.
Men indulge me, då - om din debut som helhet inte var perfekt, hur är då den perfekta debuten?
Lugn, avdramatiserad och mellan två människor som litar på varandra och tangerat gränserna mellan sex och hångel från och till med varandra förut. Inte före 15, jämna maktrelationer och minimalt med press inblandat. Frivilligt och drivet av nyfikenhet och lust.
D.v.s.: Inte som min i alla fall... *tassar försiktigt ut ur tråden igen*
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.