Nekromanti OSR: Crowdfunders & Nyheter

chrull

Stockholm Kartell
Re: Crowdfunding

Rob said:
Ouch dyr dag för mig (dyr månad) först "The Castle of the mad archmage" för 55$ och sedan den här indiegogo kampanjen för 71 euros...

Jag måste säga att huvudäventyret känns lite tråkigt men jag giller t-shirten (beställd både en med lång och kort sleeve) och sedan låter ju Rafael Chandler hexcrawlen väldigt häftig (och coolt omslag!) så det blir spännande iaf.

Jag tycker dock att Raggi faktiskt får skärpa till sig en aning nu då han restar med så otroligt mycket produkter nu.
Två grejjer går till tryck i veckan: Forgive Us och Scenic Dunnsmouth. Dyker upp på siten i slutet på februari.

chrull

Stockholm Kartell

Om någon stockholmare (som jag känner) vill ha äventyren kan jag erbjuda att lägga till dem på min order, då får man dem för 7/10 euro istället för 12/15.

chrull

Stockholm Kartell

chrull said:
Rob said:
Ouch dyr dag för mig (dyr månad) först "The Castle of the mad archmage" för 55$ och sedan den här indiegogo kampanjen för 71 euros...

Jag måste säga att huvudäventyret känns lite tråkigt men jag giller t-shirten (beställd både en med lång och kort sleeve) och sedan låter ju Rafael Chandler hexcrawlen väldigt häftig (och coolt omslag!) så det blir spännande iaf.

Jag tycker dock att Raggi faktiskt får skärpa till sig en aning nu då han restar med så otroligt mycket produkter nu.
Två grejjer går till tryck i veckan: Forgive Us och Scenic Dunnsmouth. Dyker upp på siten i slutet på februari.
och: Another Shitty Adventure is written but hasn't yet been played, hoping to get Navelgazer in that state by the end of the month, Broodmother is still waiting for art, Towers Two is waiting for art. Late but slowly but surely getting there. And work continues on the Ref book and all the fun stuff associated with that - it's turned into a huge monster of a book.

Rob_UBBT

Warrior

Jo jag har läst allt det där men de där produkterna är troligtvis många månader borta fortfarande (förutom de två som är på tryck nu). Jag skulle t ex vara förvånad om vi får de fyra äventyren ifrån förra årets Free Rpg Day kickstarter före årets bidrag kommer ut.

Eksem

Champion

chrull said:
Om någon stockholmare (som jag känner) vill ha äventyren kan jag erbjuda att lägga till dem på min order, då får man dem för 7/10 euro istället för 12/15.
Taget!