Nekromanti OT-forumet sommarstänger

Status
Not open for further replies.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Nu är det sommar. Våra moderatorer måste få lugn och ro under dessa månader, och vi har även begränsad bemanning och åtkomst.

OT-forumet stängs därför under sommaren.

Vänliga hälsningar

/Magnus

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Förslag: låt alla avstängningar vara till slutet av semestern. Spela snällt eller ta sommarlov.

.113

Swashbuckler
Jag som ville både ranta lite om min sjukskrivning (3 veckor, going on 4) pga Arbetsplatsolycka.. Och på krilles högst orättvisa banning, menar ena dagen kan man bli dömd till två dagars vatten och bröd, nästa gång blir två dagar sol och glass. Menar, man blir ju nästan motiverad att bryta regler men sen får någon vatten istället, så man kan ju inte vara säker.
Och frågor som, om det regnar här, är det krille själv eller forumet som står för utlandsresan? Vem står för glassen? Kan man välja glass?
Och vid vatten och bröd, får man åtminstone kolsyrat vatten?

Dessa frågor...

Glad sommar :)

Inkognito

Swordsman
Om jag inte fått fel uppfattning så gillar Krille en del Manga. I Japan äter man glass med räk- och fisksmak. Till och med en göteborgare lutar åt en knäckemacka i regnet vid regelöverträdelse med de alternativen! ;)

Minimoni

Homelander
I Japan finns allt som går att äta med fisk, räk och grönt te som smak. Första gången jag var i Japan för över tio år sedan så köpte jag vad jag trodde var "hederliga dill och gräslökschips", men det var chips med smak av sjögräs och alger. Det var inte gott när man förväntade sig något helt annat.

Och jag har faktiskt ätit mjukglass med smak av någon sorts bläckfisk...

.113

Swashbuckler
Ok det är alltså inte värt bli bannad ens med sol och glass. Det är kanske bra det.

MandaWall

Veteran
Bra!

Det är bara trams diskussioner och kuk mättar tävlingar om politik här ändå så!!

Ond bråd död

Swashbuckler
Tråkigt. Men förståeligt om det är lite bemanning på sommaren.
Kanske kan man dröja lite längre med att låsa intressanta trådar efter sommaren.

Minimoni

Homelander
MandaWall: Det blir mycket kukmätartävlingar eller motsvarande könsneutralt dito, när många nördar(jag är självklart med i nördskaran)samlas på en och samma plats för att på olika sätt försöka veta mest och bäst. Men du kommer förhoppningsvis se att även om jag och Krank, Jag och Krille och säkert massa andra konstelationer ofta sagt otrevligheter in affect, så gillar vi varandra rätt mycket ändå.

Tsianphiel

Swordsman
När är sommaren slut? Det finns inga tydliga aviseringar om under vilken period forumet är sommarstängt.

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Tsianphiel;n194585 said:
När är sommaren slut? Det finns inga tydliga aviseringar om under vilken period forumet är sommarstängt.
It was the time of the long summer, where the OT-forum was closed for years upon years. It was a happy time, a time of peace and calm...

(fast jag har saknat ett ställe där jag kan ställa lite datorfrågor =)

Feuflux

omjonasson.se
Fast Calm beskriver väl forumet jättebra just nu. Det tar ju ett par sekunder att läsa en dags intressanta inlägg... (okej då, det kanske också var en sanning med modifikation.)

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Kan vi hoppas på en evig sommar med bad, solsken och avsaknad av parasithärdar? ;)

Fjodor Pollett

Swordsman
Robert Jonsson;n194658 said:
Kan vi hoppas på en evig sommar med bad, solsken och avsaknad av parasithärdar? ;)
Parasithärd. Det var ett mättat ord. Nästan för tungt för att bara hänga i slutet av en välgångsönskning.

Vi prövar några titlar tror jag.
Parasithärdens Hämnd
njae
Jonny Atom och Parasithärden
bättre men nej
Elände Elände och Parasithärd
men vaff
Skuggan av Parasithärden
ä jag ger upp

JJoghans

Regelknackare
Fjodor Pollett;n194663 said:
Parasithärd. Det var ett mättat ord. Nästan för tungt för att bara hänga i slutet av en välgångsönskning.

Vi prövar några titlar tror jag.
Parasithärdens Hämnd
njae
Jonny Atom och Parasithärden
bättre men nej
Elände Elände och Parasithärd
men vaff
Skuggan av Parasithärden
ä jag ger upp
Jag tror vi kommer att få se fram emot:

PARASITHÄRDEN 2: Återkomsten

Status