Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Helt rätt. Hösten börjar inte föränn i oktober och därmed basta!Magnus Seter;n195121 said:OT-forumet kommer att vara stängt åtminstone september ut.
/Magnus
Helt rätt. Hösten börjar inte föränn i oktober och därmed basta!Magnus Seter;n195121 said:OT-forumet kommer att vara stängt åtminstone september ut.
/Magnus
Här är det snart vinter men även om jag saknar lite att kunna skriva där (bara för det inte går så klart) så känns det som att det går ganska bra ändåRymdhamster;n195124 said:Helt rätt. Hösten börjar inte föränn i oktober och därmed basta!
Observera att det jag sa var en bekräftelse att Magnus gör helt rätt i att hålla sommarstängt september ut, och inte en bekräftelse av hans säsongspåverkande krafter.Jocke;n195143 said:Observera att Magnus inte säger något om ifall det är sommar september ut eller inte.
Väldigt trist för den som akut behöver en ny password manager dock.krank;n195150 said:Min teori är att det här är ett experiment för att se om forumet klarar sig utan OT-forumet.
I praktiken verkar det som att det funkar alldeles utmärkt. Lite trist för den som vill fråga om t.ex. bra grafikkort eller annat som inte hör till spel men som sitens samlade kompetens absolut kan vara behjälplig med. Men ärligt talat har jag inte saknat OT-forumet jättemycket.
Ja, det är ju _otrolig_ tur att precis ALLA är överens om att rollspel inte har något att göra med politik och feminism.anth;n195192 said:Jag tror det diskuterats förut, men det har blivit aktuellt igen nu när OT-forumet är (tillfälligt?) stängt.
Varför inte dela det till två forum?
Ett politik- och feminism-forum som kan vara stängt så länge som moderatorerna vill (ism forumet?).
Ett OT-forum där det diskuteras andra saker än politik/feminism.
Detta skulle vi kunna fixa idag. Och skulle någon posta en tråd om ett känsligt ämne i OT-forumet är det bara att flytta det till ism-forumet så löser sig problemet automatiskt - för det forumet är ju låst.
Det är OT-forumet som pratas om här, dvs. Icke-rollspelsrelaterade diskussioner. Feminism och politik i rollspel hör hemma på rollspel eller rollseplsmakarforumet.RasmusL;n195311 said:Ja, det är ju _otrolig_ tur att precis ALLA är överens om att rollspel inte har något att göra med politik och feminism.
Ram;n195316 said:Det är OT-forumet som pratas om här, dvs. Icke-rollspelsrelaterade diskussioner. Feminism och politik i rollspel hör hemma på rollspel eller rollseplsmakarforumet.
Det är väl därför man har Facebook (eller dig för den delen ).krank;n195150 said:Lite trist för den som vill fråga om t.ex. bra grafikkort eller annat som inte hör till spel men som sitens samlade kompetens absolut kan vara behjälplig med.
Om det är så så tycker jag att de är på fel plats.RasmusL;n195318 said:Det är väldigt mycket trådar om feminism och politik i rollspel i OT-forumet.
Ta dig en titt i OT-forumet.RasmusL;n195311 said:Ja, det är ju _otrolig_ tur att precis ALLA är överens om att rollspel inte har något att göra med politik och feminism.
anth;n195332 said:Ta dig en titt i OT-forumet.
Hur stor % av trådarna som handlar om politik/feminism/sexism är låsta?
Hur stor % av trådarna som inte handlar om politik/feminism/sexism är låsta?
Förklara varför det skulle vara fel att separera dem till två olika forum.