Nekromanti OT redan från början...

Storuggla

Champion
Jag tycker banne mig att det är lite kusligt när man tittar efter vilka som är inloggade, och så ser man att någon annan gör det precis samtidigt.
Är det bara jag som får den känslan?

Storuggla, tycker att Fünf Kreuter är gott.

Hasse

Hero
Tänk istället...

...på alla de som inte gör precis samma sak som du samtidigt./images/icons/smile.gif

Storuggla

Champion
Nej nu...

...blev det bara jäkligt läskigt. Vad gör dom andra? Är dom ute efter mig? Man kan ju bli paranoid för mindre... /images/icons/spook.gif

Storuggla, tycker att Haddock är en förebild

Hasse

Hero
Re: Nej nu...

"Vad gör dom andra?"

De jobbar åt Säpo eller Piff&Puff./images/icons/grin.gif

Storuggla

Champion

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

De jobbar åt Säpo eller Piff&Puff.

<hr></blockquote>

Piff&Puff? Nu blev jag paff.

F'låt, kunde inte låta bli...

Storuggla, med 43 i skostorlek.

Hasse

Hero

"Piff&Puff? Nu blev jag paff."

höhö! det är täcknamn,å nu är det bäst att jag talar tyst så att de inte hör mig men Piff&Puff är alltså Didi&Björn.

hoppas din paffet försvinner med ett poff!/images/icons/crazy.gif

Storuggla

Champion

Tjoff! Där trillade poletten ner! Jag är dock av den åsikten att man inte ska säga deras namn högt, för det ger otur och är allmänt läskigt. Som ett rollspelarnas Voldemort, ungefär.

Storuggla, som liknats vid Captain Gotoh från Patlabor, inte är säker om det är en komplimang eller förolämpning

Rickard

Urverk speldesign
Visst är det kusligt.. Men efter att sidan uppdaterats så ser man att denne också kollar på någons personliga information.. Är det MIN information denne kollar på?!

/[color:448800]Han</font color=448800> som precis i detta ögonblicket upptäckte att DanielSchenström kollade på vem som var inloggad *ser sig skräckslaget omkring och loggar ur*

Rising

Vila i frid
Nej, vinka istället!

När jag tittar på vilka som är inloggade och ser att någon annan gör detsamma, så föreställer jag mig alltid att de säger "nämen tjena Rising, är du här och spanar?" så jag sitter och pratar med monitorn och säger "Tjenare tjenare... Hittar du något kul?" osv. En liten vinkning eller ett höjande på ögonbrynen för att hälsa och välkomna är ochså vanliga reaktioner ffrån mig. Så när du ser att jag spanar på listan. -Vinka tillbaka, vetja! :^)

Nå, det som är VERKLIGT kul med den där listan, det är ju när man ser någon göra någon konstig aktivitet. Särskilt när det är någon man kanske bråkat med någon gång. Liksom: "Nämen, titta vad Insignia håller på med. 'ändrar personliga inställningar'? -Vilken fjant!" osv. Eller när någon läser inlägg i "platt läge" -jag skrattar lika mycket varje gång.

-Kanske borde skaffa mig ett liv?

/Rising

Äh, jag menade inte riktigt vad jag skrev ovanför. Riktigt så puckad är jag inte!

Quan'talis

Swashbuckler
Re: Nej, vinka istället!

Jag brukar också vinka...

Fast jag måste få påpeka att det so är RIKTIGT roligt med listan är att vara den sista som är kvar sent en kväll (eller den första som loggar in en morgon, men det lär inte hända mig). Känslan av triumf är obeskrivlig när man stapplar i säng halv fem på morgonen, med darrande händer och blodsprängda ögon; seger! SEGER!!! HAHAHAHAHAAAA!!!

Three down, four to go