duvan
Warrior
Jag bara måste få ut lite ilska över spelare. Jag är SL, har varit det sedan jag började och för några månader sedan så började jag konstruera en maffig Eon kampanj. Den handlar om en baron och hans närmaste medarbetare, så vi började spela och första äventyret blev skitbra. Så nu tyckte jag att eftersom vi fick till en sån bra grupp så skulle jag vilja ha in riktiga bakrundshistorier från alla.
Men hellre än att lägga ned tid på sina RP så väljer dom att inte spela alls. Man tycker ju att när man som SL lägger ned timmar med att få ihop en rolig och trovärdig historia så kan väl RP göra sin del i kampanjen.
Kort sagt så börjar jag lessna på otacksamma spelare, finns det en grupp i Gävle området som skulle vilja ha en SL så hör av er.
Men hellre än att lägga ned tid på sina RP så väljer dom att inte spela alls. Man tycker ju att när man som SL lägger ned timmar med att få ihop en rolig och trovärdig historia så kan väl RP göra sin del i kampanjen.
Kort sagt så börjar jag lessna på otacksamma spelare, finns det en grupp i Gävle området som skulle vilja ha en SL så hör av er.