Ouppmärksammade Nicolas Cage-filmer

Khan

Kondottiär
Next
Jag gillar konceptet med en man som kan se skymtar av fem minuter in i framtiden. Han jobbar som en trollkarl i Las Vegas.

Bygger
The Rock och Lord of War är nog mina favoriter. Men bäst castad är han i Renfield - det är svårt att föreställa sig någon annan efteråt, och jag antar att han fått en anvisning om att det inte finns något som att spela över.
Lord of War är en av de bästa mörka komedier jag sett. Cage är helt fenomenal i huvudrollen. Vi får se om den utlovade uppföljaren någonsin kommer.

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Season of the witch är ju ingen bara film, men den är rätt underhållande om man är på rätt humör.

Matchstick men minns jag som rätt bra men lite bortglömd.

God45

#PrayersForBahakan
Season of the witch är ju ingen bara film, men den är rätt underhållande om man är på rätt humör.
Okej, men problemet med Season of the Witch är att slutet suger. Och det finns ett alternativ slut på DVD versionen som… ÄR MYCKET BÄTTRE! De ändrade det efter att test publiken hatade det, men det är verkligen mycket bättre. Finns på youtube om någon vill kolla.

Franz

Aaddane eed ma waayo
Staff member
Okej, men problemet med Season of the Witch är att slutet suger. Och det finns ett alternativ slut på DVD versionen som… ÄR MYCKET BÄTTRE! De ändrade det efter att test publiken hatade det, men det är verkligen mycket bättre. Finns på youtube om någon vill kolla.
Ah, måste erkänna att jag inte minns slutet. Det var nog ca. 15 år sedan jag såg den. Det var i Barcelona hos en kompis efter en hel natts festande och jag minns typ bara att jag tyckte den funkade utefter de förutsättningarna 😄