är det nån som har haft nån lång ,tung ,stark eller smart gubbe? själv har jag en thism som är 210 cm 101 kg 19 i styk. jag tror att det finns nån som har en mycket större alv men det är en start eller?
Gjorde en kraggbarbar, spelade den dock inte, som hade STY 22, var 2.20 och vägde 160 kg.../images/icons/devil.gif...
Annars så spelade jag en darkener som hade 18 i STY och var lika stor och tyngre än din alv...dom tål en massa stryk men man har svårt att lära känna folk eftersom att alla blir rädda för dig....inge kul att spela jättar
Waj, 19 i stryka,, Ja det är väl som sagt inte omöjligt, egentligen går det bli eeextremt stark om du slår tex 5 bakgrund slag och alla hamnar på fysiska... Så slår du först extremt stark 2t6+9 och hhoi 2 sexor, alltså 21, sen dem andra fyra fysiska får du på +2 i syrka, 4*2=8, 21+8= 29, där har vi en stark alv,, Undrar om man överhuvudtaget kan slå nåt liknande...
Han skulle allt ta och gå en dust med min Ghor dvärg.
han är en meter lång (99cm) har en styrka på 21 samt en tålighet på 21. inte dåligt för en kille som slått 12 ålderdoms slag (75 bast). Han har en Krell Kharz i en hand och en sköld i andra handen och han absar i medel 27/11/20.
"STY: 24
Folk springer och gömmer sig när han är i
närheten, han är nämligen en drake ibland. "
Va?
Antingen så spelar ni på ett roligt, oseriöst sätt, eller så skojar du o inlägget dryper av ironi, eller så (det sämsta alternativet), så är du helt allvarlig.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.