Ja, lite kostsamt... Men det är säkert värt det om man gillar genren. Personligen kommer jag köpa spelet först när det kommer i handeln om det verkar bra då jag dels inte gillar kickstarters samt att jag, min fru och våra två barn skall till Dubai och bo på Hilton. Min fru skulle bokstavligen bli vansinnig om jag spenderade för mycket pengar på rollspel innan semestern. Och nej, hon är inte snål eller liknande men hon är bättre med pengar än jag.Jarl;n320285 said:Oj, dyrt.
390 kr för ett rikligt illustrerat, välskrivet spel på ca 200 sidor? Kanske, men billigare än så är inte möjligt om vi inte plötsligt börjar få upplagor på 1000 ex.Jarl;n320285 said:Oj, dyrt.
Hoppsan! Har du lust att vara lite mer specifik i din kritk?Necross;n320289 said:Herregud vilken usel copytext. Snygg art dock. Har ingen koll på systemet, vi får se om jag backar.
Vart är världen på väg! SYSTEMKOLLAPS!Dante;n320276 said:Bah! Hela fyra timmar och tjugo minuter in och ännu inte fullt fundade.
-^__^-
Tja, jag vet inte så mycket om spelets illustrationer (det är mest några lineart-bilder på KS). Jag har bara köpt ett rollspel de senaste 10 åren, Svärdets Sång, jag har inte så stora referensramar.Måns;n320290 said:390 kr för ett rikligt illustrerat, välskrivet spel på ca 200 sidor?
Hehe, ja, FL drog in närmare 3 miljoner på den kampanjen. Når vi de siffrorna lovar jag att vi sänker priset avsevärt på nästa släpp!Jarl;n320295 said:Tja, jag vet inte så mycket om spelets illustrationer (det är mest några lineart-bilder på KS). Jag har bara köpt ett rollspel de senaste 10 åren, Svärdets Sång, jag har inte så stora referensramar.
Upprepning och överanvändning av superlativ, otydligheter och bara allmänt väldigt platt och säljigt. Om man skriver väl och korrar bättre i själva spelen borde ni väl kunna göra det i en Kickstarter-annons också.Måns;n320291 said:Hoppsan! Har du lust att vara lite mer specifik i din kritk?
Ok, tack för din feedback!Necross;n320367 said:Upprepning och överanvändning av superlativ, otydligheter och bara allmänt väldigt platt och säljigt. Om man skriver väl och korrar bättre i själva spelen borde ni väl kunna göra det i en Kickstarter-annons också.