1. Du borde väl varit här såpass länge att man borde ta upp sådana saker på forum-forumet?
2. Jag håller med om att FAQ:en kan bli bättre.. Man
kan faktiskt skicka in egna saker till FAQ:en.. Jag har gjort det.. Hur tror du annars favorittrådar kommit upp?
3. Det brukar vara hyfs att föreslå saker på hur man kan göra det bättre.. Det är ett tips i alla fall.. Folk tar till sig bättre konstruktiv kritik än bara nerklankande..
4. Vad gör du på DoD-forumet, förresten? Dra till Neotech-forumet och spamma där istället.. Det är du väl van vid? Följde du efter
Johnny hit, eller? Jag förstår faktiskt inte hur du orkar.. Av döma av ditt foto ser du ju relativt gammal ut, så du borde väl vara såpass mogen att förstå att folk irriterar sig på ditt agerande? Föreslå istället för att klaga och lägg ner diskussionen i tid.. Då kanske du kan få lite respekt..
Hehe... Nu gör jag det
Johnny inte vill att man ska göra och rättar en person.. Gud vad jag är djävulsk..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] skrockar djävulusiskt och trycker sedan på "Fortsätt"
<FONT SIZE=1>[edit] Äh.. Såg att
Nectech skulle svara på det här inlägget runt 02-tiden men struntade i det.. Där gick förhoppningen om att diskutera det innan andra lägger sig i.. Såg att personen var 28 i profilen.. Korkat av mig att inte kolla sådant tidigare..</FONT>[color:"green"]