Nekromanti På tal om spelet

Lycan

Hero
På tal om spelet...någon som spelat någon demo eller något?
Verkar det bra?

MVH, Lycan

daZZeTh

Veteran
Finns väll inget demo, eller? Jag har då inte sett något. Det enda jag hört om är det dära... Hmmmmm... "film" demot och att ladda ner det via mitt modem är något som inte låter allt för roligt.

Missleöl

Veteran
Bara ett rullande...

Dom har inte tänkt att släppa ett demo heller...

/ölbryggaren från daggbacken

Emil

Hero
Re: Bara ett rullande...

Speltestarna får väl inga demon? De är väl beta-versioner som de testar...

Hoppas också att spelet blir bra, det ser åtminstone bra ut - snygg trailer och informationen om vad som komma skall. Samtidigt känns det lite overkligt att det företaget som man frilansar åt ska skapa ett banbrytande och bra dataspel, så jag har en känsla av att spelet inte riktigt kommer att bli så bra som det verkar - men som Eonspelare är det ju ändå ett måste...

/Emil

Ymir

Liten kantbaron

Varför skulle det vara ett måste? Jag är en numera ganska hängiven eonspelare, men har inte några som helst planer på att ägna dataspelet ens ett ögonkast. Dra inte alla över en kamm, grabben :)

- Ymir, tycker dataspelet verkar suga rätt rejält

Missleöl

Veteran

OK förvisso finns det många andra bra rpg som snart kommer ut/kommit ut, typ baldurs gate2 och en massa andra men eon är lite häftigare eftersom man kan alla regler i förväg vilket jag tycker verkar bra (undrar om magi och alkemi regler kommer att vara med)

/ölbryggaren från daggbacken