Nekromanti Pajsare?

MrG

Swashbuckler
Pajsare är för mig en jobbig fairy-ras som figurerade i Castel Falkenstein-scenario på BSK (eller om det var GothCon) sent nittiotal. Ytterst irreterande, men med potensial för utrotning. Tror dock inte det har något med bruket här att göra (men det borde det ha :gremtongue:)

-Gunnar (som alltid blir förvirrad över länkar till gamla trådar, klipp heldre in citaten för oss med platt visning)

Dimfrost

Special Circumstances
Gunnar (som alltid blir förvirrad över länkar till gamla trådar, klipp heldre in citaten för oss med platt visning)
Det är inte så svårt att klicka på "trådat"-länken. Då kommer du till inlägget som avses. Så gör jag, och jag kör alltså också platt visning. Eftersom det fungerar så bra tänker jag definitivt fortsätta att länka till gamla inlägg i långa trådar.

/Dimfrost

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Ett annat alternativ vore kanske om de som byggde på forumgrunden gjort som t.ex phpBB (som jag brukar framhålla som överlägset på alla sätt och vis) - dvs, att man använder "<a name="x"> och sedan lägger till #x på länken. Då forslas man till rätt inlägg via simpel HTML-funktionalitet. Även om man som alla vettiga människor kör platt visning.