Jag tyckte mig se ett system (dubbla antalet inlägg varje nivå) men det stämde inte så bra in på min senaste uppgång. Så nu är jag bara förvirrad
Din förvirring gjorde mig nyfiken, så jag rotade lite i admin-sidorna, men jag ser inga som helst brister i systemet. Allt är i sin ordning helt enkelt. Förstår inte riktigt hur du kan vara förvirrad, är du säker på att du inte gör ett räknefel? Eller att du inte märkt att du "uppgraderats"?
Sant iofs. Jag hittade dock inget bättre ord för det jag egentligen menade - en matematisk funktion. Det finns alltså ingen matematisk funktion som beräknar när man kommer få uppgraderad titel, det kan iofs finnas någon, men det är föga troligt då det inte är inställt för att följa en specifik förändring.
Mitt mål är helt enkelt att bli kung, sen om nån vill bli gud är det deras problem, eftersom jag tänkt att bli kung över alla, till och med gudar, sådeså!!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.