Nekromanti Paladin 4-ever?

Helio

Veteran
Det bästa som finns

För fan! Är inte det allas livsmål att bli en renhjärtad paladin? Och dessutom på Rollspel Nu:s forum!
Mmm! Jag hade varit asnöjd

"may the blood of your enemies stain the ground"

Azagthoth

Myrmidon
Om man tänker på hur nivåerna stiger så är det ganska rimligt att man inte får en ny titel på 1000 inlägg.

Vilken mängd inlägg som krävs för att stiga får ni räkna ut själva...

/Azagthoth

Vindhand

Myrmidon
Om man tänker på hur nivåerna stiger så är det ganska rimligt att man inte får en ny titel på 1000 inlägg.'

Jag tyckte mig se ett system (dubbla antalet inlägg varje nivå) men det stämde inte så bra in på min senaste uppgång. Så nu är jag bara förvirrad :)

Azagthoth

Myrmidon
Jag tyckte mig se ett system (dubbla antalet inlägg varje nivå) men det stämde inte så bra in på min senaste uppgång. Så nu är jag bara förvirrad :gremsmile:

Din förvirring gjorde mig nyfiken, så jag rotade lite i admin-sidorna, men jag ser inga som helst brister i systemet. Allt är i sin ordning helt enkelt. Förstår inte riktigt hur du kan vara förvirrad, är du säker på att du inte gör ett räknefel? Eller att du inte märkt att du "uppgraderats"?

/Azagthoth

Gardener

Champion
Hehe.

Allt är i sin ordning.

Allt är helt i sin ordning.

När vi vaggat in er i falsk säkerhet rycker vi ondskefullt undan mattan under era fötter!

Faktum är att vi kan skriva själva exakt vilka nivåer som man går upp i nivå, och det följer inte något system.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Riddaren

Swashbuckler
Hmmm...jag är inte Paladin längre /images/icons/smile.gif

Så det är inte 4-ever...det är säkert...

Riddaren

Även den bäste har dåliga dagar

Azagthoth

Myrmidon
Fråga om definition. Det vi nu har satt som nivå när det gäller titelbyten, är det inte ett system för hur nivåstigandet fungerar?

För övrigt är allt i sin ordning...

/Azagthoth

Gardener

Champion
Sant iofs. Jag hittade dock inget bättre ord för det jag egentligen menade - en matematisk funktion. Det finns alltså ingen matematisk funktion som beräknar när man kommer få uppgraderad titel, det kan iofs finnas någon, men det är föga troligt då det inte är inställt för att följa en specifik förändring.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

Illern

koppariller
Re: girig (OT)

För fan! Är inte det allas livsmål att bli en renhjärtad paladin? Och dessutom på Rollspel Nu:s forum!
Mmm! Jag hade varit asnöjd

Inte jag, nog för att jag siktar på att gå från pretorian till Ordo Equester men jag siktar på en caesartitel och därmed att bli förklarad gud...

[color:white]Mustela Putoris Astrabo, pretorian
Illerlyan:<A HREF="http://www.surf.to/ferret" target="_new">http://www.surf.to/ferret</A>

King Kromm

Hero
Jag siktar högst

Mitt mål är helt enkelt att bli kung, sen om nån vill bli gud är det deras problem, eftersom jag tänkt att bli kung över alla, till och med gudar, sådeså!!

/King Kromm, som väntar på att krönas

Sodivra

Champion
ahumm

Jag tycker det vore trevligt om användaren kunde bestämma en egen titel vid 2000 eller 3000 eller 3200 inlägg..

/Arvidos, Riddare av nätet
Beväpnad med mus och tangentbord
Ridderlig respekt och ideal