C crilloan Swordsman Joined 4 Jul 2017 Messages 577 Location Uppsala 11 Sep 2021 #1 Ingen aning om hur de hamnade bland mina prylar Vill någon i Uppsala ha dom, vassego! Annars åker de i återvinningen. /C
Ingen aning om hur de hamnade bland mina prylar Vill någon i Uppsala ha dom, vassego! Annars åker de i återvinningen. /C
Brödbane Kristallkrönikör Joined 1 Oct 2020 Messages 883 11 Sep 2021 #2 Förlåt min okunskap men är det en eller flera böcker det gäller?
entomophobiac Low Prep High Play Joined 6 Sep 2000 Messages 8,949 Location Uppsala 11 Sep 2021 #3 Tackar typ aldrig nej till rollspelsprylar och bor själv i Uppsala. Kan antagligen rädda dem från återvinning idag, medelst bil.
Tackar typ aldrig nej till rollspelsprylar och bor själv i Uppsala. Kan antagligen rädda dem från återvinning idag, medelst bil.
C crilloan Swordsman Joined 4 Jul 2017 Messages 577 Location Uppsala 11 Sep 2021 #4 entomophobiac said: Tackar typ aldrig nej till rollspelsprylar och bor själv i Uppsala. Kan antagligen rädda dem från återvinning idag, medelst bil. Click to expand... Vassego! Iväg på karate nu, hemma på em. Svartbäcken, skickar nummer /C
entomophobiac said: Tackar typ aldrig nej till rollspelsprylar och bor själv i Uppsala. Kan antagligen rädda dem från återvinning idag, medelst bil. Click to expand... Vassego! Iväg på karate nu, hemma på em. Svartbäcken, skickar nummer /C
K koraq Swordsman Joined 1 Jan 2016 Messages 590 Location Uppsala 11 Sep 2021 #5 Äsch, här var man lite för sen. Palladium är ju ganska ballt.