Nekromanti Panzer M.E.C.K.

Firefly

Veteran
jag vill med gott humör meddela att det inte är långt kvar tills första versionen av mitt tabletop spel är klar för speltestning, vilket jag har valt att kalla "Panzer M.E.C.K."

så gör er redo med era cenitlere meckar för snart så...

Skuggvarg

Hero
Nice. Skulle jag gärna testa, men behöver man fixa speciella figurer för att spela det, eller kan man ta vad skit som helst? Tell me more, jag har inte hört dig säga något om spelet?

/Skuggvarg

Firefly

Veteran
Jag gjorde ett inlägg för några veckor sedan om det, det går med stort sett vilka figurer som helst. men man får en helt personlig prägel på sina meckar om man gör dem själv i cenit-lera.
men som speltest kan man ju ta nästan vad som helst som liknar en stor meck.
jag vill egentligen inte säga så extremt mycket om det föräns det är färdigskrivet.

något inte alltför helt annat, jag vill ha illustrationer på meckar i strid och inte i strid. så om nån känner för att illustrera kan ni höra av er privat.

Nalle med AK4

Swordsman
Det låter intressant! Du känner inte någon som kan göra pappersfigurer? Vare sig det är tvådimensionella som man har i en plastfot (lättare att göra) eller tredimensionella "fold-ups" (coolare). Det är väldigt bra spelpjäser och det är lätt att lägga upp på nätet.