Nekromanti Pappfigur

Rickard

Urverk speldesign
En kompis fick en gång en killarna i A night at the Roxburys i fullskalig pappersfigur av en videobutik. Jösses, vilket lyllos. Vi hade med dem överallt. Det för att få in pappfiguren i bilen så fick vi vik...* hrm. Nåja.

Vilken fullskalig pappersfigur skulle du vilja ha?

/Han som hade ett bra önskemål för en månad sedan, men har glömt bort det

Yheela_UBBT

Veteran
Johnny Depp som Jack Sparrow (I like my men ugly)...
*dreggel.*
...men den skulle nog inte överleva så värst länge.

*torka bort saliv från hakan.*

Organ

Out of time, out of mind
Jag har en...

... föreställandes Birgit Nilsson. Bräck det ni! :gremcool:

/Anders

Nightowl

Champion
Best of Forum

Troberg med en pulsjet på Västbanken
Rising låtsas att han pussar en kattflicka i Chronopia framför spegeln
Feliath hittar ett stavfel i Vrållådan
Marco har fått en ny actionfigur på julafton
Storuggla handfängslar en galen djurrättsaktivist i tunnebanan
Magoo skär Zorbeltuss i bitar med en tanto

that kinda stöff

Erik

Saxifrage

Hero
Buffy!

Jag var rätt nära att skaffa en life-size Buffy the Vampire Slayer att ställa i sovalkoven (jag tänkte att den kunde dubbla som klädhängare). Fast sen blev jag sambo. Fan...

Annars vore det cool med någon politisk ikon. Mäster Palm skulle passa bra vid bokhyllan. Eller kanske en Marx.

Lindenius

Swashbuckler
Urkel

…eller kanske inte. :gremsmirk:

Jag måste nog säga något så tråkigt som Luke Skywalker eller möjligtvis en två meter hög DrPepper-flaska.

//erik. *snörvel*

Krille

Super Moderator
Helst vill jag ha en Tuva, men får jag inte det så kan jag nog nöja mig med en Miranda Otto som Éowyn.

Storuggla

Champion
Jag skulle vilja ha en pappfigur av Luke SKywalker. För den skulle kunna spöa sambons pappfigur av en stormtrooper som står i matrummer och dömmer oss varenda gång jag äter frukost. När den var besegrad så skulle jag förklara för Luke att hans karriär nu är över, och sedan hiva ut den fårn balkongen. Helst i huvudet på någon, för det skulle bli en rolig polisrapport.

Storuggla, gräsklippartönten

Johan K

Gammal & dryg
Vilken fullskalig pappersfigur skulle du vilja ha?
Av mi själv såklart... :gremgrin:
Elelr så skulle jag åxå tänka mig Homer Simpson, bara för att han är som han är !

magoo

Hero
Jag har Captain Kirk och en reklam-krigare från Dungeons & Dragons.

Jag vill ha Xena!

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag har redan en jättebild av Yassilus i diktatorpose precis innanför dörren och det är egentligen illa nog (inte för att jag betraktar mig som en fiende till Yassilus planerade maktövertagande eller så, nej, nej verkligen inte). Annars har jag och min bror ofta spekulerat om det inte vore ganska roligt att ha en elak, hånfullt pekande liten trädgårdstomte på toaletten.

Troberg

Sinister eater
Jag skulle vilja ha en med min favoritmatematiker: Nikolai Ivanovitch Lobachevsky!

Feuflux

omjonasson.se
Är jag en dålig nörd om jag verkligen inte vill ha en fullskalig pappfigur i min lägenhet?

Men måste man så måste man och då man lika gärna göra det överdrivet med lagom mycket baktanke. Upp med Elliot Reed i taket ovanför sängen så kan jag titta på henne och känna mig omhändetagen när jag ligger där och mår dåligt. Inte för att jag brukar må dåligt, men jag får väl börja.

Sen en Kaylee vid datorn så jag får lite teknikerunderstöd när jag sitter och bråkar med vad det nu än kan vara.

Jag är nog rätt nördig ändå...