G
Guest
Guest
En Järn Felix vid datorn för att uppmuntra hårt arbete.
/Zorbeltuss som gärna skulle vilja vara lika hård som Felix.
/Zorbeltuss som gärna skulle vilja vara lika hård som Felix.
Som jag ser det så finns det bara en som kan fixa det. Köp lite papp/coroplast (var fan köper man det i Sverige, det finns överallt utomlands, men här ser man nästan aldrig det) och börja rita.Helst vill jag ha en Tuva
Det här är inte första gången du associerar till faderskap. Är det något på gång som vi bör veta?Varenda gång jag ser den här tråden så läser jag »Pappafigurer«. Med detta inlägg hoppas jag således få ett avslut på tokigheterna.
Nej. Är det något jag bör veta?Det här är inte första gången du associerar till faderskap. Är det något på gång som vi bör veta?
Om du menar foamcore boards, med papp-skumplast-papp så finns det exempelvis på Roger Matton (http://www.matton.se).papp/coroplast (var fan köper man det i Sverige, det finns överallt utomlands, men här ser man nästan aldrig det)
Tja, nu vet du att du kan bygga flygplan av det!Coroplast (tack för att du upplyste mig om vad det heter) förekomer innom den svenska fraktindustrin i relativt stora mängder. På mitt jobb ligger det som toppskivor på vissa pallar. Där är det ivägen förstörs och/eller slängs. var gång jag ser en bunt med stora ark i olika färger sörjer jag att det inte går ut till skolor eller liknande istället. Skulle mitt elvaåriga jag fått sådan plast, en limpistol och uppgiften att bygag ett modellhus hade jag blivit väldigt kreativ.