Waterhouse
Bring Them Home Now
Men du löste Revolouption åt revolutionärerna när du tvingade Impe att snipea sigEfter två arrade spel och ett där jag åkte i R1 är jag så jävla taggad på att få spela.
Men du löste Revolouption åt revolutionärerna när du tvingade Impe att snipea sigEfter två arrade spel och ett där jag åkte i R1 är jag så jävla taggad på att få spela.
@Impetigo Du var ulv och gav bort din plats att komma tillbaka till bybon Rasmus!Inget specifikt. Han hade en viss ”lägger mig platt, detta är svårt” som jag tolkade som ulvtecken. Men det var inte med stor marginal som jag valde just honom.
Sen i r2 var jag föratås väldigt uppmärksam på hur @Basenanji tog emot mitt grönande och då tolkade jag det som att han var en ulv som blinkade konspiratoriskt över sitt höjda glas. Det blev ju mycket lättare att plocka upp antydningar när jag visste att en eventuell ulvbasse hade färg på mig (iom att jag ljög om mitt siande och Basse förstås visste det).
Det spelade inte så stor eoll i slutändan iom att jag åkte ut så tidigt så jag hade inte så många tillfällen där jag kunde råka röja Basse. Men jag höll väääldigt mycket tyst i dödstråden för att inte bränna honom. Och i sista rundan då. För tyst.
Jag försökte verkligen spela så byboigt som möjligt.Jag trodde du var grön @Sidd kommer du ihåg när jag skrev en kommentar om varför jag drevade mot Impe som du missuppfattade och trodde jag postat den i fel chat. Kändes byboigt att misstänka hemlig chat.
Jag trodde att Rasmus skulle bli tolkad som röd när han kom tillbaka in och ville röra upp vågor som ulvarna kunde gömma sig i.@Impetigo Du var ulv och gav bort din plats att komma tillbaka till bybon Rasmus!
Why?
Ja mina redogörelser för mina sianden stämmer.Jag tycker det var för lite frågor om det bästa rollspelet av alla, Lorder och Lodisar!
Siade du verkligen mig och Vimes @Sidd? Du borde ju veta att jag inte var ulv pga min hemlighet?
Asså att Rasmus backade på er överenskommelse hade jag inte släppt så där enkelt!Jag ”gav inte bort min plats” heller. Jag ville ju i första hand komma tillbaka själv pga kul men det var inte möjligt.
Jag vart ju rätt paff, men insåg då att coolt upphöjt i coolt = Impetigo.@Basenanji vad tänkte du när Impe skrev att han siade dig grön?
Hehe, jag hade/har dåligt samvete ändåAsså att Rasmus backade på er överenskommelse hade jag inte släppt så där enkelt!
Lottat är lottat!
Jag hade grinat på och tjatat ner honom som bara den.
Rasmus=bybo
Håller på att skissa på säsong 2!Som tv publik satt jag klistrad och tyckte det var väldigt spännande
Första omgången på länge som jag är lite ledsen över att jag inte var med själv i.
Från mitt regeldokument:Nyfiken på allas hemligheter och om det var någon tanken mer än att få oss i stämning @Anthrox ?
Min hemlighet är jag är produktionsbolagets VDs systerbarn. Men eftersom jag är lat så tror min mor inte att jag kan finna kärleken själv så fick jag gå med i Paradise Ulvtell .
Hade jättekul men åkte på skolpesten från barnen och har varit helt utslagen samt galet på jobbet, så köper helt klart Waterhouse utröstning av mig men jag ville hålla schimären av en tv-show uppe för att det var kul. Jag hann inte in och rösta ut Basenanji i vända två av finalen men det löste sig ändå!
Vad var det där med ”bas” eller nåt egentligen som jag snappade upp?Tack alla och grattis @Waterhouse och @Vimes fint att se att brödrakärleken är stark!
Jag hade himla kul och tyckte att jag länge gick under radarn tack vare Impetigo, vars siandet gav mig stora skälvan initialt. Sedan insåg jag att Impetigo måste vara ulv och började verkligen kämpa för en ulvseger.
Fjodor är ju en hedersknyffel utanför spel så det var inte svårt att skicka värme över internet dit. Vimes ville jag pakta med, inte minst för att det hade varit kul om vi "boomers" vann mot uppnosiga Waterhouse!
Tyckte att du gjorde ett jättebra jobb @Anthrox! Spännande mekanismer, jag gillade verkligen att spelet flyttade ut i separata "breakout rooms" och att man kunde fundera på vad som sades där i jämförelse med vad som skrevs i den öppna tråden. Hoppas att du fortsätter utveckla den delen!!
Hemligheterna förstod jag tyvärr dåligt, men jag skissade på att min rollfigur egentligen hade en familj (och älskling) i ett radhus i Upplands Väsby. Drömmen var att få bygga ett trädäck till grillandet på sommarkvällarna. Trodde att mitt svammel skulle bli genomlyst mer?!
Jag läste det här som ett spännande och väldigt öppet spel, när Anthrox klämde i med att "allt kan hända i Paradiset" så blev jag nojjig över att något skulle avslöjas som jag missat.
Sedan är jag fortfarande irriterad över min goof när det var beröringsskräck...så dumt. Irri, som mina barn säger.
Bra spel på det hela taget!
Vi ses i Mäster Ulv!