Vem var det inte...Grattis Rasmus! Då fick du ut något av din vistelse här! Vem var den lycklige?
Vem var det inte...Grattis Rasmus! Då fick du ut något av din vistelse här! Vem var den lycklige?
Jag vet inte!
Jag tycker att Vimes spelat grönt.
Basse
Tja, skitmacka att folk ställer sig bakom ens stol. Vill påminna om att både Vimes och Basse drevade mot dig, något jag aldrig gjorde. Jag hade kvar dig istället för Fjodor.Röst: @Waterhouse
Dels är hämnden ljuv (och ger bra tittarsiffror). Dels litar jag inte ett dugg på Sidds grönande av honom.
Om Basse lyckats framstå så här supergrön hela tiden så förtjänar han att vinna även om han är ulv.
Dessutom borde Nicey-Vimesy få gå till final p g a det minst sagt måttligt övertygande ulv-baitet på mig i PM. I min bok grönar det honom tillsammans med övrigt spelande. Och är han ulv så är det ändå någon form av bra TV att vinna på det viset.
Den rundan hade du skrivit 0 inlägg i tråden. Inte ett beslut jag kommer ligga vaken och tänka på om natten. Valet var att ta ut Andersson som också var grön och aktiv.Röst: @Waterhouse
Varför skulle jag vilja ha kvar dig? Du kickade ut mig och nu har mina två små sötnosar som skulle passa så fiiiiiint tillsammans chansen att bli både rika och finna kärleken? Nej lycka till Baaas och Vimsan!
Dina två sötnosar, haha. Hade du ställt dig med Vimes och Basse istället för hos mig och Andersson hade du åkt på två röda.Röst: @Waterhouse
Varför skulle jag vilja ha kvar dig? Du kickade ut mig och nu har mina två små sötnosar som skulle passa så fiiiiiint tillsammans chansen att bli både rika och finna kärleken? Nej lycka till Baaas och Vimsan!
Aldrig i livet! Även om jag är trogen hunken Vimes nu, förblir Snuba min första kärlek. Och den är ju speciell som alla vet.Dina två sötnosar, haha. Hade du ställt dig med Vimes och Basse istället för hos mig och Andersson hade du åkt på två röda.
Märkligt att Fjodor inte vågade ställa sig med er då.Aldrig i livet! Även om jag är trogen hunken Vimes nu, förblir Snuba min första kärlek. Och den är ju speciell som alla vet.
Basse skickar slängkyssar mot Fjodorsenuba!
Spännande! Om man bryr sig om teknisk bybovinst måste man ta ut basse nu. Impes siande är det klart mest suspekta. Jag vet att jag är grön så Sidd verkade tala sanning, han ville stå i final med mig eller Vimes. Vem Impe egentligen siade och vilken färg den personen hade vet bara han och SL.Pandoras ask:
Minst ett siande har varit en ren lögn.
Pandoras ask:
Minst ett siande har varit en ren lögn.
Sorry, not sorry.Typiskt TV-produktion att släppa en bomb som inte är en bomb egentligen
Du menar att om vi alla var gröna hade spelet avbrutits? Tror inte jag, handlar om vilka två som står i finalen även om många verkar spela lagspel för teknisk byboseger.
(Eller ja, inte, eftersom alla kvarvarande är de som siats grönt. Typiskt TV-produktion att släppa en bomb som inte är en bomb egentligen)
Spelet hade ju inte avbrutits om alla var gröna. Något par måste ju vinna ändå. Jag tror inte det är helt omöjligt att alla ni tre är gröna. T ex kan Impe ha siat någon röd i runda 1 och sedan bara chansgrönat någon annan.Du menar att om vi alla var gröna hade spelet avbrutits? Tror inte jag, handlar om vilka två som står i finalen även om många verkar spela lagspel för teknisk byboseger.