Lite dålig för byn. Tycker inte den är så värst bra för ulvarna. Blir bara vin av alltihop. "jo men jag har valt att inte kunna rösta på min ulvpolare". Öh.1. Du är hemligt kär i en annan deltagare - du får inte rösta på en vald spelare alls under spelets gång. Spelaren måste väljas innan R1 är slut.
Basses analys: Bra för ulvarna, dåligt för byn. Inte så farligt att avslöja.
Ulvarna vill definitivt inte ha denna. För byn kan den dock vara bra. Det kan ställa till det med ulvarnas planer och OM vi lyckas få in den här snubben i sviten så har vi 26% chans på väkt i två rundor. Jag tycker den som har denna borde kliva fram så vi kan försöka oss på en sådan manöver. Vimes kan väkta honom, eller inte. Vem vet?4. Ditt instagramkonto är fullt av ryska fejkföljare - det finns en liten chans (25 %) på att du blir nattmördad istället för den som ulvarna valt.
Basses analys: Dålig för alla. Avslöja inte alls, eftersom ulvarna kanske nattmördar den här personen "i onödan".
Tänker högt: Det som gör den här förmågan bra är att den kan användas på någon vi definitivt vill rösta ut nästa runda. Om vi skulle ha fel, klarar han sig och vi har fått ett tok-grönande. Ja, på så vis är den väl fina fisken förstås.13. Du gassar mest i solen och bryr dig inte så mycket om tävlingen - om du postar max 5 inlägg på en runda får du välja en spelare: Om den är bybo blir den immun mot utröstning men om den är ulv dubbleras rösterna mot den. Gäller nästa runda.
Basses analys: Superduperbra för byn, ganska bra för ulvarna (som kan spela taktiskt på informationen). Bra att avslöja så vi förstår varför en viss spelare inte skriver mycket. Samtidigt lockande att välja som ulv, men då är det ändå bra att vi får korn på det tidigt
Jag kan tycka att det är en bra förnåga för ulvarna att knipa för byn av det skälet.
Vilket gör Big Mama smått sus i kombination med att hon, som Häger fångade, inte direkt varit ekonomisk med inläggen.