Varulv Paris part deux - Runda 1

Sidd

”Bybo”
Hur och Vad tolkar du som att jag skyddar antrox på att svara på hur MIN förmåga fungerar? Återigen fultolkar du in saker jag INTE skrivit eller påstått! Det börjar kännas som ett signum frånm din sida....
Jag har en förmåga--...hur den funkar vet bara JAG och SL (om någon annan fått samma förmåga vet inte jag)
Hur tänker du med din röst på Fjodde som inte deltar?
Är det för att du tror Isaac är gröön?

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
För att vi någonstans i början sa att vi skulle ha dialog om rörelse. Jag börjar dock inse att de orden var en chimär.
Förlåt, det här var ett kasst svar på din fråga. För att jag vill flytta och ha rörelse på den pjäs som har minst påverkan tills dess att jag av någon anledning behöver flytta om den pjäs som har mer kraft.

Basenanji

Postd20modernist
Kan det vara såhär: Vimes och Isaac står nära mig…Vimes vill ta mitt område men det går inte om jag har både soldat och härold där.

De två verkar i alla fall gilla att se på solnedgångar ihop! 😉

Anthrox

Byns sämsta Majestix.
Vimes kan gott gå till 7 och snacka med kardinalerna, for all i care.

Sömniga Isaac

Rollspelsinkvisitor
Kan det vara såhär: Vimes och Isaac står nära mig…Vimes vill ta mitt område men det går inte om jag har både soldat och härold där.

Basse, I mitt kalla hjärta finns endast plats för din hand i solnedgången i område 17. Jag hoppas innerligt att du är bybo, så jag inte börjat få goda tankar om en ulv som vill sluka mig med hull och hår.

Vimes

Kungsblå

Jag kan inte, även om jag skulle vilja, flytta in min soldat i ditt område om du inte flyttar din soldat själv. Så, nej. Det hänger inte ihop.

F.ö. kommer jag stå kvar helt och hållet i mitt område.

Sidd

”Bybo”
Sen spelade ni rätt dåligt de två rundor jag var med i spelet, men det är en annan femma ;)
Tvek på den va?
Jag jagade soloBasse från ruta 1 och tyckte du var scum som stöttade UlvaCeasar.
Att Majestixen visserligen lurade ner oss i kaninhålet i R1 är sånt som händer.
Byn var aktiv och bra hela spelet😇

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Hur och Vad tolkar du som att jag skyddar antrox på att svara på hur MIN förmåga fungerar? Återigen fultolkar du in saker jag INTE skrivit eller påstått! Det börjar kännas som ett signum frånm din sida....
Jag har en förmåga--...hur den funkar vet bara JAG och SL (om någon annan fått samma förmåga vet inte jag)
För att jag frågade @Anthrox vad som fick honom att tro att din formulering på sida 1 inte var ett skämt, vilket han sa att han också tolkat det som - Du gick då in och sa att du inte tänkte svara på hur din förmåga fungerar.

Det enda @Anthrox vet om hur din förmåga fungerar borde vara det som du redan kommunicerat i den öppna speltråden, right (såtillvida ni inte är ulvar). Därför borde du inte behöva oroa dig för att @Anthrox berättar mer än vad du redan velat kommunicera, eller hur?

Om du inte redan känner till Anthrox status så borde ju Anthrox tankar vara intressanta även för dig, i ditt arbete för att hitta ulvar.

Vimes

Kungsblå
Tvek på den va?
Jag jagade soloBasse från ruta 1 och tyckte du var scum som stöttade UlvaCeasar.
Att Majestixen visserligen lurade ner oss i kaninhålet i R1 är sånt som händer.
Byn var aktiv och bra hela spelet😇
Byn hade tokförlorat mot Basse om det inte var för metagröningarna!

Sidd

”Bybo”
Förlåt, det här var ett kasst svar på din fråga. För att jag vill flytta och ha rörelse på den pjäs som har minst påverkan tills dess att jag av någon anledning behöver flytta om den pjäs som har mer kraft.
Stämmer ju inte.
Med det här påstådda Härolds-movet minskar du dina antal möjligheter att teama ihop 3p i områden.

Vimes

Kungsblå
Jag noterar att röstläget återigen är så att Fjodor kan glida in 20:59 och säga "ja, men jag kommer nog ha tid att vara med nästa runda, och eftersom jag är bybo räddar jag mig själv".