Anthrox
Byns sämsta Majestix.
How appropriate, you fight like a cow.Sen spelade ni rätt dåligt de två rundor jag var med i spelet, men det är en annan femma
How appropriate, you fight like a cow.Sen spelade ni rätt dåligt de två rundor jag var med i spelet, men det är en annan femma
Hur tänker du med din röst på Fjodde som inte deltar?Hur och Vad tolkar du som att jag skyddar antrox på att svara på hur MIN förmåga fungerar? Återigen fultolkar du in saker jag INTE skrivit eller påstått! Det börjar kännas som ett signum frånm din sida....
Jag har en förmåga--...hur den funkar vet bara JAG och SL (om någon annan fått samma förmåga vet inte jag)
Förlåt, det här var ett kasst svar på din fråga. För att jag vill flytta och ha rörelse på den pjäs som har minst påverkan tills dess att jag av någon anledning behöver flytta om den pjäs som har mer kraft.För att vi någonstans i början sa att vi skulle ha dialog om rörelse. Jag börjar dock inse att de orden var en chimär.
Basse, I mitt kalla hjärta finns endast plats för din hand i solnedgången i område 17. Jag hoppas innerligt att du är bybo, så jag inte börjat få goda tankar om en ulv som vill sluka mig med hull och hår.Kan det vara såhär: Vimes och Isaac står nära mig…Vimes vill ta mitt område men det går inte om jag har både soldat och härold där.
De två verkar i alla fall gilla att se på solnedgångar ihop!
Jag kan inte, även om jag skulle vilja, flytta in min soldat i ditt område om du inte flyttar din soldat själv. Så, nej. Det hänger inte ihop.Kan det vara såhär: Vimes och Isaac står nära mig…Vimes vill ta mitt område men det går inte om jag har både soldat och härold där.
De två verkar i alla fall gilla att se på solnedgångar ihop!
Tvek på den va?Sen spelade ni rätt dåligt de två rundor jag var med i spelet, men det är en annan femma
Misstänker du mig nu, Anthrox?Vimes kan gott gå till 7 och snacka med kardinalerna, for all i care.
För att jag frågade @Anthrox vad som fick honom att tro att din formulering på sida 1 inte var ett skämt, vilket han sa att han också tolkat det som - Du gick då in och sa att du inte tänkte svara på hur din förmåga fungerar.Hur och Vad tolkar du som att jag skyddar antrox på att svara på hur MIN förmåga fungerar? Återigen fultolkar du in saker jag INTE skrivit eller påstått! Det börjar kännas som ett signum frånm din sida....
Jag har en förmåga--...hur den funkar vet bara JAG och SL (om någon annan fått samma förmåga vet inte jag)
Absolut, om det är en önskan. Här kom ju ett rakt krav. Jag är inte den som är den.Jag tycker föralldel att Isac är orimligt envis vad gäller just ruta 17. Du kan väl lika gärna gå åt andra hållet?
Röst: @Sömniga Isaac
Byn hade tokförlorat mot Basse om det inte var för metagröningarna!Tvek på den va?
Jag jagade soloBasse från ruta 1 och tyckte du var scum som stöttade UlvaCeasar.
Att Majestixen visserligen lurade ner oss i kaninhålet i R1 är sånt som händer.
Byn var aktiv och bra hela spelet
Stämmer ju inte.Förlåt, det här var ett kasst svar på din fråga. För att jag vill flytta och ha rörelse på den pjäs som har minst påverkan tills dess att jag av någon anledning behöver flytta om den pjäs som har mer kraft.
Visste ni att det finns ett Off Topic-forum på det här bygget?Byn hade tokförlorat mot Basse om det inte var för metagröningarna!
19 ska det stå.Jag flyttar min härald till 16. Nu när någon kommit med en tydlig önskan/förslag om det.
Kul. Vad säger @StradhLestat om detta?19 ska det stå.
Hallå: hur var det med envisheten egentligen?19 ska det stå.