Reddokk Fheg;n164180 said:Någon mer än jag som tycker partisan låter som en maträtt eller en efterrätt av något slag?
"får det lov att vara en portion partisan med potatis och sås?"
"Åh vad jag är sugen på lite partisan med vaniljsås"
Djungel-Partisan kommer snart i Fenix:Fridigern;n164161 said:Vi vill ha:
-Partisan!
Vi vill ha:
-Partisan!
Vad vill vi ha!?
-Partisan!
När!?
-Nu!
När!?
-Nu!
Närnärnär!?!
-Nununu!!!
Jepp, just nu jobbar jag på introkampanjen till Riotminds retro-Drakar och Demoner. Därefter ska jag skriva psi-regler till Sci-Fi! Och på plats tre i röret ligger kortromanen Dusk and Dawn.Arfert;n164451 said:Tror tyvärr att herr Blixt har fullt upp.
wilper;n165385 said:Ni som längtar hårt efter Partisan kan ju kolla den här fantastiska filmen från 1984..https://www.youtube.com/watch?v=jDFBqR5cOuE
Jepp, jag håller med. Det kändes roligare att skriva om Partisan-Venus åt Fenix -- i den kampanjmiljön slipper man ju frysa.Arfert;n166640 said:Ska jag vara ärlig så är jag inte så intresserad av att skriva Partisan!, men någon annan får gärna göra det. Det finns ballare spelidéer. Och vi som frusit arslet av oss i ett 20-mannatält i minus 23 grader tidigt 80-tal, kanske inte ser tjusningen heller.
Spellarollerna blir lägre vandöda som överlevde Saurons fall och som nu leder den heroiska kampen mot Gondors förtryck.Arfert;n166652 said:Däremot ett spel där man spelar partisan-orcher i Mordor, 4e-5e-åldern, det vore ball.
Sverige ockuperat av Sovjet, på 60-talet.Klaatu;n166699 said:Vilket scenario skulle ni helst velat rollspela?
Något åt det här hållet?Måns;n166710 said:Sverige ockuperat av Sovjet, på 60-talet.