skaraborgarn
Warrior
Ni som har för mycket fritid kan ju sätta er ner och göra färdigt Partisan!
Partisan och skojet med My little Ponny rollspelet är det jag alltid kommer att tänka på när Sinakdus nämns.Grisodlar'n;n320721 said:Ja, jag tycker Herr Blixt borde få tummen ur och köra en Kickstarter. Jag skulle lugnt köpa spelet, och jag är inte ensam. Det är nästan något mytiskt över spelet. Det är mest det V-liknande settingen jag är intresserad av.
Det intressanta är ju att det finns ett My Little Pony rollspel idag, så nu väntar vi bara på Partisanskaraborgarn;n320722 said:Partisan och skojet med My little Ponny rollspelet är det jag alltid kommer att tänka på när Sinakdus nämns.
Det fanns väl redan på 80-talet men är det någon som spelat detta spel?Swedish Chef;n320815 said:Det intressanta är ju att det finns ett My Little Pony rollspel idag, så nu väntar vi bara på Partisan
Jag har spelat det med ett gäng 7 åriga tjejer och en av deras pappor, funkade bra. Detta var dock en nyutgåva tror jag.skaraborgarn;n320822 said:Det fanns väl redan på 80-talet men är det någon som spelat detta spel?