Hörrni det här duger inte. Hur fasen kan Martin och Empiricus vara de hetaste alternativen? Empi är den som avgör att Rasmus ska röstas ut innan deadline, och Martin är den som vältrar över drevet från Sidd till Rasmus inför sista dagen. Vi röstade ut en ulv förra rundan. Att ni röstar som att det inte hänt är ju bedrövligt.
Bra argument och jag kan köpa dem.Tre saker:
1. Du grönar Sidd och Yem av röstningen, vilket jag menar inte alls är någon självklarhet
2. Du grönar inte Martin3, trots att han är den som gör Rasmus-drevet till det ledande alternativet
3. Du säger att Xyas och Stövelkatten är mellanmjölk när deras Impetigo-röster väl rimligtvis är de mest klassiska ulv-rösterna under hela förra rundan
Hmm det här är en intressant bra post som är svår att argumentera mot tycker jag.Hörrni det här duger inte. Hur fasen kan Martin och Empiricus vara de hetaste alternativen? Empi är den som avgör att Rasmus ska röstas ut innan deadline, och Martin är den som vältrar över drevet från Sidd till Rasmus inför sista dagen. Vi röstade ut en ulv förra rundan. Att ni röstar som att det inte hänt är ju bedrövligt.
Och om du fick lov att rösta på någon i Rökrummet? Har du knäckt skiffret där förresten?Du eller Xyas, som sagt.
Allt ovan bygger på tesen att ulvarna som minst gått in i varsitt rum.Och om du fick lov att rösta på någon i Rökrummet? Har du knäckt skiffret där förresten?
Jag tycker att det är det farligaste av rummen, just nu. Ska dock sägas att jag inte knäckt skiffret i Matsalen (eller typ, men steg två blir jag inte klok på haha)
Det var ett litet skoj med hänvisning till Xyas spelstil där denne fått en roll i detta gäng att kunna komma undan med så lite aktivitet som möjligt.Xyas har inte postat denna runda, @Sidd - Missat det eller varit aktiv med honom i någon annan chatt och missat att han inte skrivit i tråden?
Ett försök till att gröna mig själv kryptologisktDumpar den här förresten:
V250IHTlZSBndnl5IHVueXlyYSBicHUgbnhndmlyZW5lIHlieG55biB6YmVxIHZ0cmE=
Folk har gått till 3 rum.Allt ovan bygger på tesen att ulvarna som minst gått in i varsitt rum.
Meddelande mottaget. Inte säker på taktiken om du inte fått fram något av matsalens chiffer.Ett försök till att gröna mig själv kryptologiskt
Exakt. Och ingen dog. Men det är klart, de kan ju ha missat i de andra rummen också. Nästkommande rundor lär ju vissa hur mordmekaniken funkar.Folk har gått till 3 rum.
Vi har fångat 1 Ulv.
Du tror väl inte det var 4 Ulvar från start?
Jag tror det var 3 från start och att 2 gått åt varsitt håll.
Taget. Då hoppar jag på xyaståget istället.Meddelande mottaget. Inte säker på taktiken om du inte fått fram något av matsalens chiffer.
Jag har ju drevat mot Vimes precis hela rundan och redan i r1 skrev jag tydligt att jag misstänkte rasmus och vimes som potentiella ulvkompisar. Jag kommer inte hoppa av mitt vimeståg förrän det är tydligt att det är dött.Få se nu om Vimeståget tar fyr och om Impetigo får kalla fötter och hoppar av🫢
Ja.@Vimes, har du aktiverat din förmåga?
Jag fattar inte. Alltså röstar ni på mig för att jag övergav Rasmus-drevet till fördel för Impetigo så förstår jag hur ni tänker. Men här dillar du om olika rum. Kan någon sammanfatta vad det handlar om? På vilket sätt rödas jag av rummen vi är i?Röst: Vimes
Jag sa åt dom att dom inte skulle rösta på Empi och Martin. Dom vågar inte göra annat än lyda förstås.Ok, nu ser jag att ingen ligger kvar på martin och empi… det vänder snabbt på Ebon Oaks eller är det jag som postar utan att uppdatera kanske?
Fyra på Xyas, två på Vimes och en på Stöveln just nu tror jag.
Jag har ju landat i ett troligt tänk att:Jag fattar inte. Alltså röstar ni på mig för att jag övergav Rasmus-drevet till fördel för Impetigo så förstår jag hur ni tänker. Men här dillar du om olika rum. Kan någon sammanfatta vad det handlar om? På vilket sätt rödas jag av rummen vi är i?
Jorå. Men jag ser hellre någon sorts progress än ligger på ett enpetsdrev. Jag tror fortfarande att någon i rökeriet ulvar sig.Jag sa åt dom att dom inte skulle rösta på Empi och Martin. Dom vågar inte göra annat än lyda förstås.