Lightshy
Hero
Så efter att äntligen ha införskaffat Noir (Jag är hopplöst sent ute) och läst igenom det, sitter jag och spånar på en lämplig berättelse.
Det första som slog mig var hur jag ska få Max Payne att passa in i Noir? Nummer två var att jag inte är den första som tänkt detta.
Så för att slippa uppfinna hjulet igen slänger jag ut denna krok för att se vilka napp jag kan få?
Saker jag själv redan spånar på är "Svart Heroin" istället för Valkyr och hur man kan väva in Noir's backstory med detta.
Vilka familjer/ätter som kan vara lämpliga att använda, vilka ministerier som kan vara lämpliga att använda.
Jag byter nog ut vikinga temat mot greisk mythos.
Vilka delar av Noir's backstory ska man undvika (tex de 7 tornen?)
Och den stora knäckfrågan... hur undviker jag dataspelets rälsning?
Det första som slog mig var hur jag ska få Max Payne att passa in i Noir? Nummer två var att jag inte är den första som tänkt detta.
Så för att slippa uppfinna hjulet igen slänger jag ut denna krok för att se vilka napp jag kan få?
Saker jag själv redan spånar på är "Svart Heroin" istället för Valkyr och hur man kan väva in Noir's backstory med detta.
Vilka familjer/ätter som kan vara lämpliga att använda, vilka ministerier som kan vara lämpliga att använda.
Jag byter nog ut vikinga temat mot greisk mythos.
Vilka delar av Noir's backstory ska man undvika (tex de 7 tornen?)
Och den stora knäckfrågan... hur undviker jag dataspelets rälsning?