Ape of Wrath
DOWN WE GO
Ååh jag älskar den här utmaningen! Och vilka bidrag hittills! Jag har massa idéer men knappt om tid och energi
Ska verkligen försöka pula ihop nåt dugligt.
Ska verkligen försöka pula ihop nåt dugligt.
Jag gillar hur du anspelar på den upplevda känslan i delar av scenariot, även detta med hur en bild upprätthålls när den väl har sats. Coolt scenario.Här kommer mitt bidrag
Tack så jättemycket!!Jag gillar hur du anspelar på den upplevda känslan i delar av scenariot, även detta med hur en bild upprätthålls när den väl har sats. Coolt scenario.
Här är en korrläst och något utökad version. Jag tror man kan spela detta utan spelledare?Här är mitt scenario, där man kanske absolut inte får reda på varför bygget av tunneln genom Hallandsåsen pausades i sex år. Icke speltestade regler, och en brist på kännedom om vad ett samhällsbyggnadskontor gör, ingår!
Sagrada Familias torn öppnas och tentakler sträcks mot den brännheta solen.Eftersom januari i Barcelona är typ som en solig dag i slutet av mars i Sverige så vet jag inte hur läskigt det blir, men jag ska fundera.
Älskar att alla är bitna i början av scenariot! Det sätter omedelbart stämningen. Listan över saker man har är också great.Här är mitt bidrag!
Söder-zombies. Ett scenario om zombieapokalypsen sett från en lägenhet på Södermalm.
Riktigt trevligt scenario!!! Som gammal Barcelonabo blev jag en smula nostalgisk under läsningenJahaja, här kommer ett försök då.
Det blev ju lite längre än jag tänkt mig, så jag fick ta till det ärevördiga knepet "mickla med fontstorlek och marginaler", men förhoppningsvis är det ingen som klagar.
Edit: Fixade några senfärdigt upptäckta typos i filen.
Moltes gràciesRiktigt trevligt scenario!!! Som gammal Barcelonabo blev jag en smula nostalgisk under läsningen
De nadaMoltes gràcies
Wow, så himla bra! Vill verkligen köra detta! Alla som varit på Erasmus eller liknande känner igen samtliga SLP-arketyper. Jag tänker också på Ola Söderholms otroligt roliga prata om Erasmusengelskan i avsnitt 91 av podden Stormens Utveckling.Jahaja, här kommer ett försök då.
Det blev ju lite längre än jag tänkt mig, så jag fick ta till det ärevördiga knepet "mickla med fontstorlek och marginaler", men förhoppningsvis är det ingen som klagar.
Wow! Bara… Wow! Det här är helt fantastiskt bra. Det är så mycket känsla, ett så häftigt monster och tekniken där man går vänster med vad karaktärerna vill ha och sedan får svaret varför de inte kan få det kommer jag sno till varenda gång karaktärerna är ungdomar från och med nu!Jahaja, här kommer ett försök då.
Klassisk spökhistoria! Nice.Här kommer mitt bidrag - Damen i Vitt. Ett litet annorlunda äventyr till Call of Cthulhu Sverige.
Tack för de vänliga orden! Just denna teknik snodde jag från nåt indiespel som jag inte minns nu.Wow! Bara… Wow! Det här är helt fantastiskt bra. Det är så mycket känsla, ett så häftigt monster och tekniken där man går vänster med vad karaktärerna vill ha och sedan får svaret varför de inte kan få det kommer jag sno till varenda gång karaktärerna är ungdomar från och med nu!