Är det något vänlig själ med som skulle vilja majla mig artikel "pentagramets makt" som fanns i en gammal Sinkadus. Har tappat bort tidningen när jag flyttade.
Taskigt fall. Jag är uppriktigt lessen för din skull. Tyvärr har jag lyckats med att tappa hälften av mina DoD-prylar genom en mystisk portal, vilket inkluderar sinkadusen med den artikeln i. *cries*........
Borde man inte försöka slänga in gamla Sinkadus'ar för omtryckning... jag är övertygad om att dom skulle gå åt som smör i en småländsk förort...
Kan man göra ngn slags omtryckning?
Mmm, jag tror att vi har med en drömmare att göra............dom där tankarna har kommit upp många gånger och alltid besvarats med ett nej så fort någon har forskat i om det går att göra. Gamla rollspelsprodukter är tyvärr inte nyupptryckningbara i praktiken pga strul med olika rättigheter.........
Mmm, jag tror att vi har med en drömmare att göra............dom där tankarna har kommit upp många gånger och alltid besvarats med ett nej så fort någon har forskat i om det går att göra. Gamla rollspelsprodukter är tyvärr inte nyupptryckningbara i praktiken pga strul med olika rättigheter.........
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.