Svarte Faraonen Sumer is icumen in Joined 12 Oct 2000 Messages 10,940 Location Värnhem, Malmö 1 Apr 2003 #1 Ja, alltså, inte forumsanvändaren, utan apan då. Läs mer här.
N Netfeed Swashbuckler Joined 21 Apr 2001 Messages 2,273 Location Göteborg 1 Apr 2003 #2 jag har inte läst länken, lat *host* men har han inte sagt att det har varit ett dröm projekt eller ngt i den stilen?
jag har inte läst länken, lat *host* men har han inte sagt att det har varit ett dröm projekt eller ngt i den stilen?
W Wolfmaster Warrior Joined 22 Oct 2000 Messages 209 Location Karlskrona, Blekinge, Sweden 1 Apr 2003 #3 Hade ju faktiskt varit rätt tufft
Q Quan'talis Swashbuckler Joined 14 Jun 2001 Messages 2,235 Location Utlandet 1 Apr 2003 #4 Ja, alltså, inte forumsanvändaren, utan apan då. Click to expand... Min första reaktion var "det finns väl ingen forumsanvändare som heter Peter Jackson?". Tolka det som ni vill. JPS
Ja, alltså, inte forumsanvändaren, utan apan då. Click to expand... Min första reaktion var "det finns väl ingen forumsanvändare som heter Peter Jackson?". Tolka det som ni vill. JPS
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,479 1 Apr 2003 #5 Fasen att nyheten inte släpptes idag för då hade jag kunnat säga "april, april". *hoppas på att alla förstår vad han tycker om king kong*
Fasen att nyheten inte släpptes idag för då hade jag kunnat säga "april, april". *hoppas på att alla förstår vad han tycker om king kong*