<div class="ubbcode-block"><div class="ubbcode-header">Quote:</div><div class="ubbcode-body">Vilka feats?</div></div>
Weapon Expertise, Implement Expertise och Melee Training känns omedelbart bogus. Med tanke på hur ofta Stabilize användes när vi i 4e:s barndom missuppfattade regeln (= Dnalor skarvade) och trodde att det fungerade som med featet, verkar Combat Medic lite väl bra också. Fast det kanske bara var som spelarna sög på den tiden
Jag är ännu inte helt överens med Distant Advantage eller Ferocious Tiger Form heller (jämför den senare med Rising Fury, till exempel, och håll Pounce i minnet).
Och så tyckte jag att Berserker's Fury verkade alldeles för bra tills jag faktiskt tänkte efter och måttade den mot Sneak of Shadows. Men den är alltså inte off egentligen; däremot verkar de inte riktigt ha måttat den mot Arcane Prodigy så jävla bra. (Jag tycker att det är ganska viktigt att multiclassfeatsen är väl balanserade inbördes, i och med att de är så överväldigande bra att folk ofta bara grundmulticlassar.)
Värt att veta i sammanhanget — om det inte redan var uppenbart — är väl att jag personligen hellre friar än fäller i sådana här fall. Jag gillar inte när min från början bra balans pajar ur, särskilt inte när den är såpass bra till att börja med som i 4e.
/Feliath — vet inte om han köper att matten är trasig till att börja med