så här sjuk är jag:
inte alls..
visst, jag har en svaghet för det morbida och bizarra, men det trodde jag de flesta som spelade skräckrollspel hade.
Jag skulle lätt kunna donera min döda kropp till det där, precis som kvinnan i filmen säger: hellre det än att få den uppäten av maskar..
Dessutom tyckte jag inte det var särskilt bizart... jag har sett värre... kolla på videon så får man se att det knappt är konst, ser mer ut som en handbok för läkare...
vad är det sjuka i det?
Hade han däremot placerat döda kroppar i sexuella positioner eller byggt ihop egna små frankenstains så hade det börjat närma sig sjukt.
jag är inte sjuk, jag föredrar att kalla mig tolerant.
Vafasiken skall man nu hitta på för att fylla spelarna med avsmak?
tja.. döda kroppsdelar... du verkar ju reagera på det här, som är mer unervisning än konst.. så kör kvar med döda kroppsdelar.. annars kan jag komma med fler:
*levande kroppsdelar
*kroppsdelar på märkliga ställen (det avhuggna huvudet i kylskåpet i A. Psycho är ju underbart...)
*ruttnade kroppsdelar
*likmask i levande kroppsdelar (som krälar över rollpersonen och likmaskarna hamnar överallt)
*det jag nämnde tidigare, en konstnär som tar döda kroppar (och han smetar INTE in dem i kåda...) och placerar dem i olika sexuella positioner.
*kanibalism.
*nekrofili
*döda foster. Finns det något bättre?
Kombinera de döda fostren med :wumpscut: skivan "embryodead" ... inte nog med att skivan är underbar, den handlar om döda foster också... levande också.. men mest döda.. med låtar som embryodead, stillbirth, vomb så är den värd mycket..
chrull
"Embryodead is dedicated to all foetus acting wisely enough to die in their mother's womb before they could be thrown into this cruel world full of blind hate. May thay never know how hard it is to live without any reason, without any sense . . . "
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--