Snygg bild! Har länge tänkt ta med mig kameran på mina oregelbundna cykelturer på landsbygden (inklusive en tur i snön idag... men det är bra att späka sig lite ), men det har aldrig blivit av.
hahahaha Vulf är som fadern min
En strikt militär som innerst inne är super snäll och gullig men som inte riktigt vågar komma ut med det pga av sitt yrke och förväntningarna som det skapar ^^
Hoho.. Vad jag menade var att jag stör mig som fan på hippa vänster kids som är så satans jävla tuffa för att de är veganer och tycker linda skugge och mona sahlin är fräcka..
Vad jag menade var att jag stör mig som fan på hippa vänster kids som är så satans jävla tuffa för att de är veganer och tycker linda skugge och mona sahlin är fräcka..
Och vad fan har det med antipiratbyrån att göra? Antipiratbyrån är ju en bunt datanördar dedikerade till upphovsrättsbrott. Och man behöver fan inte vara vänster eller vegan för att kunna berättiga sitt bruk av BitTorrent moraliskt.
"Hoho.. Vad jag menade var att jag stör mig som fan på hippa vänster kids som är så satans jävla tuffa för att de är veganer och tycker linda skugge och mona sahlin är fräcka.."
Tycker verkligen hippa, unga vänsterkids att Mona Sahlin är fräck?
Jag har ingen aning om hur jag ska bemöta det här inlägget, passerade min ironi verkligen helt obemärkt? Alltså det jag kommenterade i mitt inlägg är att den där loggan användes när musikbranschen krigade mot kassett-bytarna som enligt bolagsjättarna skulle innebära branschens undergång. Vilket de bevisligen inte gjorde.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.