Nekromanti Piratmanga

Axelsson

Warrior
Kollade in SF-bokhandelns hemsida och fick syn på mangan One Piece som tydligen skulle vara med pirater.
Någon som kollat in den och vet om den är värd att titta närmare på?

/Mattias

Insignia

Swashbuckler
Jag har inte läst den, men har hört mig för på ett annat forum. Här är svaren om det kan vara till någon ledning.

Nightowl

Champion
Tack för hjälpen! [ANT]

Jag var vagt intresserad av den också, men hade inget att bidra med. (Notera f.ö, OT, att forum är sig lika - 75% verkar inte svara på Insignias fråga utan börjar snacka om annat.)

Erik

Rosen

Myrmidon
Re: Tack för hjälpen! [ANT]

(Notera f.ö, OT, att forum är sig lika - 75% verkar inte svara på Insignias fråga utan börjar snacka om annat.)

Folk vill bara briljera med kunskaper när de vet att de har några, vet du. (-:
Kan fö inflika att One Piece ska släppas på svenska snart - den sista den här månaden, enligt Mangakai-forumet.

--
Åke

Nightowl

Champion

Kan fö inflika att One Piece ska släppas på svenska snart - den sista den här månaden, enligt Mangakai-forumet.
För att vara övertydligare - det är antingen den upplagan som Wheeler frågar efter, då det är den som utannonseras i SFB's reklamblader.

Erik

Insignia

Swashbuckler
Snacka om annat

"Folk vill bara briljera med kunskaper när de vet att de har några, vet du."

Jag har möjligen gjort mig skyldig till något liknande själv, vid enstaka tillfällen. Väldigt enstaka, förstås... :gremcrazy:

Axelsson

Warrior

Korrekt antaget!
Jag har inte blivit mycket klokare, men den verkar vara rolig så jag ska nog köpa förstanummret och se.

/Mattias

Insignia

Swashbuckler

"jag ska nog köpa förstanummret och se"

Det ska nog jag också ^_^ Fast förmodligen om en månad, för alla mina pengar är... upptagna, för tillfället :gremcrazy: