Nekromanti Placeholder Page?!?!?!?!?!

solvebring

Superhero
Hejsan!

Jag kommer inte in på mitt forum, inte ens fram till det, kommer till något som kallar sig "Placehodler Page"?!?!?!

Vad är fel?!?!
Men tydligen kommer andra in?

Rising

Vila i frid
Enkelt: Firefox är en webbläsare utvecklat av och för fältbiologer med hennafärgat hår, tjockt yvigt skägg fullt med haschrester, etniska tatueringar på svanken, bakfickorna fulla med ametyster för att bota deras hemmorojder, sandaler samt strumpor med hål i så att de enkelt ska kunna komma åt att utföra reflexologisk zonterapi kring den meridian som är förknippad med stimulans av testiklarna; och så bor de i ihåliga träd ute på österlen med en kvinna som spelar blockflöjt och gillar batik.

Enklare sagt: Använd inte Firefox om det inte fungerar. Det var väl inte så svårt?

Rickard

Urverk speldesign
Enkelt: Firefox är en webbläsare utvecklat av och för fältbiologer med hennafärgat hår, tjockt yvigt skägg fullt med haschrester, etniska tatueringar på svanken, bakfickorna fulla med ametyster för att bota deras hemmorojder, sandaler samt strumpor med hål i så att de enkelt ska kunna komma åt att utföra reflexologisk zonterapi kring den meridian som är förknippad med stimulans av testiklarna; och så bor de i ihåliga träd ute på österlen med en kvinna som spelar blockflöjt och gillar batik.
Och det där gör vi enbart för att slippa sådana som föredrar Explorer. De tål nämligen inte ametyster.

/Han som hade tänkt att dra en lång rant, men sådana som gör så är bara sådana här Exploreranvändare

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Troligen för att sidan då inte är skriven i korrekt HTML... Explorer är nämligen inte kompatibel med HTML-standarden, till skillnad från firefox. IE läser istället nåtslags hemmabygge M$ satt ihop.

solvebring

Superhero
Okej.
Tror jag förstår prinipen.
Skumt.
Nåväl, efter att ha rensat allt sparat - t.ex. tempfiler i mozilla så har det börjat funka igen.