The_Gorger
Hero
Så, vad har folk här för Gondicaplaner för 2006? Själv har jag satt upp lite mål.
1. Skriva klart mitt äventyr till GothCon(mer om det i annat inlägg)
2. Posta något meningsfullt varje vecka här.
3. Skriva ett äventyr till resp. BSK och LinCon, det senare om jag hinner.
4. Skriva något som platsar i Fenix (vet inte om jag lyckas med det, men det är ett mål)
Gondica känns lite dött, men det är bara en tidsfråga innan det blir hett igen. Konventsscenarier tror jag är ett av de bästa sätten att få upp de aktiva delen av hobbyns ögon för oss. Om det postas meningsfulla inlägg här lockas folk hit från andra delar av forumet, och blir nyfikna på att testa eller får inspiration för att skriva saker själv. Om det dessutom dyker upp Gondicarelaterade saker i Fenix så får dessutom den sovande massan upp ögonen.
Sedan har vi mindre, mer personliga mål också:
Rollspela mer.
Få tag i Abyssos.
Är ni med mig?
1. Skriva klart mitt äventyr till GothCon(mer om det i annat inlägg)
2. Posta något meningsfullt varje vecka här.
3. Skriva ett äventyr till resp. BSK och LinCon, det senare om jag hinner.
4. Skriva något som platsar i Fenix (vet inte om jag lyckas med det, men det är ett mål)
Gondica känns lite dött, men det är bara en tidsfråga innan det blir hett igen. Konventsscenarier tror jag är ett av de bästa sätten att få upp de aktiva delen av hobbyns ögon för oss. Om det postas meningsfulla inlägg här lockas folk hit från andra delar av forumet, och blir nyfikna på att testa eller får inspiration för att skriva saker själv. Om det dessutom dyker upp Gondicarelaterade saker i Fenix så får dessutom den sovande massan upp ögonen.
Sedan har vi mindre, mer personliga mål också:
Rollspela mer.
Få tag i Abyssos.
Är ni med mig?