Nekromanti Playbookfokus: The Battlebabe

Erik_N

Warrior
Det där får jag sätta i mig några gröna drinkar för att dechiffrera. :gremsmile:

Jag hyste en förhoppning att du skulle avslöja var jag kan få tag på dem. Om du inte har lust att bara mejla dem till mig...

God45

#PrayersForBahakan
Erik Ny said:
Det där får jag sätta i mig några gröna drinkar för att dechiffrera. :gremsmile:

Jag hyste en förhoppning att du skulle avslöja var jag kan få tag på dem. Om du inte har lust att bara mejla dem till mig...
Jag är inte hemma vid min huvuddator just nu och jag vet inte när jag kommer vara det, men antagligen till helgen. Då skickar jag gärna alla delux böckerna rill dig :gremsmile:

God45

#PrayersForBahakan
Inga problem, Pm:a mig en mejladress du vill ha dem till bara :gremsmile:

Sodivra

Champion
Bara en grej till jag undrar över...

Arvidos MC said:
Är det där en bröstvårta?

Och, jag har svårt att bestämma genus på personen på bilden. Bra, eftersom playbooksen antyder att det finns en massa oklart könade individer i spelet.

God45

#PrayersForBahakan
Jag är ganska säker på att det är en kvinna, men det kan vara en transperson, och jag är säker på att det är en bröstvårta. Inget förvånande med det i ett spel med Sex-moves liksom :gremwink:

Simon

Swashbuckler
Sviiinbra analys! Battlebaben är ju lite hal, liksom, eftersom den är så generell, men jag tycker du nailar ner det bra när du säger att man bör spela den passionerad. Har spelaren det i huvudet, att tända på alla cylindrar så fort det finns en anledning, så tror jag att den inte kommer att kännas lösryckt särskilt länge i spel - definitivt inte längre än vad man alltid svävar i undran över allting i början av en kampanj.

Ett annat tips är att använda familjeband, till rollpersoner och eller till slpar. Se till att battlebaben har familj on-screen, så kommer det att finnas både anknytningar och förutsättningar för drama.

Simon

Swashbuckler
Arvidos MC said:
Bara en grej till jag undrar över...

Arvidos MC said:
Är det där en bröstvårta?
Jag har också alltid undrat, men nu tycker jag mig se att det är typ lillfingret på den utsträcka handen. Eller nåt sånt, handen ser jag tydligt nu i alla fall.