Sven-Göran said:
Har för mig att forumet inte tar bort trådar, hört diskussionen någon gång tidigare då en redaktör tog bort sin egen tråd och fick en del kritik för agerandet. Samtidigt undrar jag dock hur du anser att dessa personer blivit utpekade? Som jag uppfattar det har gruppen blivit kritiserad men medlemmarna har blivit omtalade anonymt som GM 1,2 och 3 något som gör att endast de som känner din och Reccas grupp i detta fall kan ha en möjlighet att veta vilka som omtalas i tråden. Eller menar du att själva anonymiteten är för vag utifall att någon av era gruppmedlemmar skulle besöka forumet?
Lite undrande bara, för själv ser jag inte riktigt problemet du pekar på utöver tonen som finns i tråden på somliga ställen.
" Han lider av extrem regel-bajsning"
"Man rullar fram sin karaktär och sen får man ett äventyr påtvingat sig som man måste följa från punkt A till B."
"Det är typ det sämsta jag spelat någonsin i hela mitt liv men jag tvingar mig igenom det för att vara schysst mest. Sist vi spelade försökte jag ta livet av min RP för att jag inte stod ut med rollspelet."
"Tre spelare har inte varit med på flera spelmöten (jag gissar för att de också tycker det är helt ovärt). " (helt felaktig slutsats)
"Jag fattar inte ens själv hur Mutant-SL'n har lyckats få spelleda, hur gick det till? Vad hände egentligen? Men just nu är det ju bara att bita ihop tills äventyret är slut, vilket kommer ske nästa gång vi spelar, och då ska vi svänga ihop DoD-rollpersoner enligt ett system där SL's största fokus är att täppa till kryphål innan spel. "
"Vad är det för skit liksom? SUUUUUCK. "
"Det är som att rulla en tärning tio gånger i rad och se vad som händer. Det finns INGA val. Det är bara skit. "
" GM#2 kan nog hantera det lite bättre för att han är mer mottaglig för logiska resonemang"
"Nu har jag bestämt mig för att hoppa av gruppen egentligen för att det inte gillas när man vill påverka vad vi ska spela härnäst i gruppdemokratin som bygger på kärngruppen och inte "eftersläntrarna"."
Nu vet jag att Recca inte menar något illa med det här men det blir väldigt mycket och i slutändan ganska klumpigt.
Du får gärna berätta för mig vad allmänintresset som rättfärdigar att dessa människor som inte har en chans att försvara sig hängs ut ska få existera. Jag ser det inte.
Under tiden skapar jag en tråd om dig och mina upplevelser av dig, det bör ju vara ok om ovanstående är godkänt, eller?