kul grej ändå!Kommer ihåg att introäventyret innehöll ett gäng gobliner som med en orchdocka skrämde folk längs vägen och pressade dom på pengar.
kul grej ändå!Kommer ihåg att introäventyret innehöll ett gäng gobliner som med en orchdocka skrämde folk längs vägen och pressade dom på pengar.
Ja, min förväntan var att många hört talas om det men få faktiskt läst eller spelat, och det verkar ju stämma på detta forum med noll röster hittills som spelat spelet. Skulle gissa att det är lika få (eller snarare färre) som har läst eller spelat det när man tittar utanför wrnu.Tycker ändå mätningen är talande. Mer än 70% var bekanta med titeln men få har djupare kunskap. Det är vad ungefär af jag förväntade mig och visar att DSA faktiskt inte är särskilt okänt. Men sen är väl wrnu inte särskilt representativt för folk ute i "rollspelsstugorna" så där kan jag tänka mig att kunskapen är lägre.
Weird flex, but OK. Har hen läst DSA?Jag svarade att jag hört talas om det, men jag har faktiskt ett tyskt ex…