Ouimaji (eller hur det nu stavas)Drylands, @Xyas
Vi är lite tröga i starten är jag rädd, men gör dig beredd att möta Hellzon.Hur ser det ut för er @Hellzon och @Basenanji , vem möter jag för att hålla mig kvar till slutspel?
Ok... Så jag ska möta Hellzon eller Tant Ragnar i semi? Kul.Vi är lite tröga i starten är jag rädd, men gör dig beredd att möta Hellzon.
Grattis @Xyas och tack för god match! Jag har svårt att se var flaxen skulle spela. Du tog bäst beslut och vann välförtjänt.View attachment 6287
Snabb match när båda är inloggade samtidigt. Inte så mycket att säga egentligen. Jag har flax och vann manövreringskriget som är oumaji vs oumaji.
Ja, det var en riktig dödsmarch där på slutet när mina defenders och jättar döende kravlade ned mot min hamn...Jag rushade navigation-tech, hittade en sjöruin med resurser och skaffade battleship innan Leon hann ut på havet. Låg efter på poäng hela tiden tills jag tog hans stad och vann, men eftersom mina battleship kunde döda allt han byggde var det bara en tidsfråga.
Waterworld på tiny funkar kanske inte så jättebra iom att det blir lite ”först till battleship vinner”.
I så fall vill jag föreslå att den som vill får skriva "GG" och med det dra sig ur.men de där sista 5-6 dragen är helt uppriktigt inte så kul vare sig för den som vinner eller förlorar...
Bra, rimligtI så fall vill jag föreslå att den som vill får skriva "GG" och med det dra sig ur.
Tant Ragnar! Är du lika kekekeke i Starcraft 2 som i Polytopia? Vill du spöa en gold/plat-terran?Och precis som i Starcraft så är ett "GG" från den som är på väg att vinna, innan partiet är slut, den värsta förolämpningen man kan tänka sig
Nä, SC2 peakade jag med en placering i diamant för typ 10 år sedan. Inte helt säker på att jag har en dator som klarar av spelet längre .Tant Ragnar! Är du lika kekekeke i Starcraft 2 som i Polytopia? Vill du spöa en gold/plat-terran?
Då powergamear vi och kör Bardur.@Xyas , sugen på Continents?