Tant Ragnar
Gamle usling
Är…. Är det för sent för att nappa på det här erbjudandet?Trevligt att möta dig @Tant Ragnar vi kommer i fred. Låt oss sluta fredsfördrag och samarbeta mot insekterna!
Är…. Är det för sent för att nappa på det här erbjudandet?Trevligt att möta dig @Tant Ragnar vi kommer i fred. Låt oss sluta fredsfördrag och samarbeta mot insekterna!
Lämna tillbaka Resip så kan vi överväga det.Är…. Är det för sent för att nappa på det här erbjudandet?
Haha, skämt åsido: Polytopia räknar enbart förstaplaceringar. Det är vi här på wrnu som ger bonuskramar till tvåor och treor.Tack, roligt att vara med. Men ni är så krigiska, jag vill bara bygga tempel i ett hörn.
Hur kan jag förlora 4 "elo" på att komma tvåa när alla andra har högre rating? Arpad Elo snurrar i sin grav.
1: JA, alltid redoFrågor!
1) Är ni redo för ny match?
2) Vore det kul om vi lottade vilken stam man fick spela?
3) …om alla spelade samma stam?
4) Är Huge en bra storlek för fem spelare?
1. Jag föddes redoFrågor!
1) JaFrågor!
Du hittade väl bonuskrabborna på förra kartan?Betyder namnen på kartorna något eller är det slumpat?
Du kan va en bonuskrabbaDu hittade väl bonuskrabborna på förra kartan?
Namnen har ingen betydelse mer än ev fluff. När du skapar ett spel kan du klicka på namnet på spelet så autogenereras ett nytt namn. Midjiwan verkar ha någon sorts barnslig förtjusning kring prutthumor…be warned.Betyder namnen på kartorna något eller är det slumpat?