Blandade svar...
Johnny Depp said:
Ett litet tillägg, hur många av er skulle komma ifall en liknande tillställning a la Dancon genomfördes i säg... Tja... Norrköping vid ett för er passande datum?
YassiCon? Tja, det var ju "lite" längre till Norrköping, men å andra sidan är det kul att träffa nördar. Jag förklarar mig intresserad och så får vi se hur jag gör om det blir aktuellt i verkligheten. Det blir ju viktigare att tiden passar iofs. (Nu var jag där två dagar före en tenta.)
Ugglo said:
På den jag ser trött ut så har Hellzon dessutom tagit fel på Organ och Herr Nils. Det är lätt hänt.
Va, nää, det har alltid stått "Organ" under bilden...
(Är det där någonsin sant?)
Och ni som känner att ni ser ut som miffon på foto: Det är ganska naturligt att se ut så när det kommer en idiot med kamera och ska fota. Jag ser också ut som ett miffo på foto. (Mest för att jag är en linslus och antingen ler mot kameran i smyg eller går och gömmer mig.)
Rajsing said:
Å jag kan ju inte le och se glad ut när jag sitter på den här pallen, för då kommer alla förstå att jag gnuggar rumpan mot knappen på sittdynan.
Ja, den där jävla sittdynan var ju ett kapitel för sig. "Hmm, slut på stolar? Jaja, jag tar väl den här dynan och sätter mig... AAAH!"
Och fyller Lambi? Ja, grattis då.
/Hellzon