Tippis
Warrior
Ahh,,, så är det alltså snart slut på allas längtan efter offensiv.
Då kanske vi kan återgå till det som verkligen behövs till N2: allt annat.
Det jag har saknast mest är nog.... <-think mode-> värld, miljö, index till regelboken <-/think mode-> ah, så var det ja: Fler Sysselsättningar!
Jag har en hel skvadrös på lager, så nu när det finns intresse för annat, kanske det är dags att drabba världen!! <-maniskt skratt->
Exempel:
<big>Dagmamma</big>
Framgångsslag: VIL, Mentalvärde, Överlevnad
Tidsåtgång: 1T6+2 år
Sysselsättningsfärdigheter: (10, 20, 30) Agera, Diplomati, Dyrka lås, Fingerfärdighet, Fritt fall, Förhörsteknik, Förklädnad, Första hjälpen, Genomsöka, Jakt, Ledarskap, Matlagning, Samband, Spaning, Spåra, Säkerhetssystem, Överlevnad (stad), Övertalning, Administration, Ekonomi, Juridik, Psykologi
Valfria färdigheter: (30, 20, 10)
Stridsvana: (5, 2, 0)
Befodran: (-2, 0, +1) utbränd*. psykiskt vrak, instabil, sansad
Startkapital: (-500, 100, 500) x Ob3T6
Startutrustning: Se regler för fängelse
Psykoskryss: (Ob2T6, Ob1T6, 1T6-2)
* en utbränd person måste spendera nästa period i sluten vård (motsvarar fängelse 1T6+2 år)
...och fler finns det där den kom från <-- obs hot
/Tippis
Då kanske vi kan återgå till det som verkligen behövs till N2: allt annat.
Det jag har saknast mest är nog.... <-think mode-> värld, miljö, index till regelboken <-/think mode-> ah, så var det ja: Fler Sysselsättningar!
Jag har en hel skvadrös på lager, så nu när det finns intresse för annat, kanske det är dags att drabba världen!! <-maniskt skratt->
Exempel:
<big>Dagmamma</big>
Framgångsslag: VIL, Mentalvärde, Överlevnad
Tidsåtgång: 1T6+2 år
Sysselsättningsfärdigheter: (10, 20, 30) Agera, Diplomati, Dyrka lås, Fingerfärdighet, Fritt fall, Förhörsteknik, Förklädnad, Första hjälpen, Genomsöka, Jakt, Ledarskap, Matlagning, Samband, Spaning, Spåra, Säkerhetssystem, Överlevnad (stad), Övertalning, Administration, Ekonomi, Juridik, Psykologi
Valfria färdigheter: (30, 20, 10)
Stridsvana: (5, 2, 0)
Befodran: (-2, 0, +1) utbränd*. psykiskt vrak, instabil, sansad
Startkapital: (-500, 100, 500) x Ob3T6
Startutrustning: Se regler för fängelse
Psykoskryss: (Ob2T6, Ob1T6, 1T6-2)
* en utbränd person måste spendera nästa period i sluten vård (motsvarar fängelse 1T6+2 år)
...och fler finns det där den kom från <-- obs hot
/Tippis