Nekromanti Poster för Rollspel.nu

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Hej,

Som många vet så kör jag bräd och rollspels dagar på Sf bok här i stockolm varje ojämn lördag, dvs varannan vecka.
Jag skulle behöva en poster till detta som kan tryckas ut till A3 format där det står något i stil med:
"Kom in och prova på Bräd och rollspel med Rollspel.nu.
Det är bara att droppa in och testa ett spel."
Ja ni kommer nog på något bättre, vore kanske bra att ha med att vi kör varje ojämn vecka på lördagar alternativt att skriva upp alla datum, jag kan förse er med detta om ni vill, samt så vill jag ha någon häftig bild i bakgrunden.

Är det någon som kan fixa detta till mig så blir jag mycket glad och vi går reklam på SF.

Anarchclown

Swashbuckler
Är det denna lördag? Och vilka tider är det? Jag hade helt glömt bort detta... för att jag är dum.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Anarchclown said:
Är det denna lördag? Och vilka tider är det? Jag hade helt glömt bort detta... för att jag är dum.
Denna lördag.
12-stängning.
Samt så kommer det vara extra spel den 4/5 då det är may the fourth be with you, kommer vi spela Star wars rollspel och brädspel.

claes

Swordsman
Dr Riddler Jerusalem said:
"Kom in och prova på Bräd och rollspel med Rollspel.nu. Det är bara att droppa in och testa ett spel."
Det har smugit sig in en liten särskrivning där. Så här tycker jag det borde stå:

"Kom in och prova på bräd- och rollspel med Rollspel.nu. Det är bara att droppa in och testa ett spel."

solvebring

Superhero
claes said:
"Kom in och prova på Bräd och rollspel med Rollspel.nu. Det är bara att droppa in och testa ett spel."
Det har smugit sig in en liten särskrivning där. Så här tycker jag det borde stå:

"Kom in och prova på bräd- och rollspel med Rollspel.nu. Det är bara att droppa in och testa ett spel."
Upprepningen av "in" är förövrigt aningen störande. Om man tar bort det första efter "Kom" blir det bättre.

Troberg

Sinister eater
Som många vet så kör jag bräd och rollspels dagar på Sf bok här i stockolm varje ojämn lördag, dvs varannan vecka.
Coolt! Jag är i Stockholm under helgen och kommer nog att titta in på SF-bok. Jag kanske tittar in och säger hej.

(Hmm, attans, då måste jag ha byxor på mig...)

Möller

Hubert Hortlax
Jag kan nog slänga ihop något. Svartvitt, A4a, eller?

Förövrigt är det väl Föreningen WRNU snarare än själva forumet som står bakom?

EDIT: Såg att det var A3.

Sapient

Swashbuckler
Apapapapapapapapapapapp!

Vi har redan haft den här diskussionen, det borde stå:

"Välkommen in att pröva fantastiska medeltids-, skräck-, eller science-fiction influerade strategispelskampanjer spelbart med papper och penna, och samt om så önskas, fast inte alla vill ha det, miniatyrfigurer, när du vill.

Anordnat av WRNU - föreningen som står bakom, fast inte äger, driver eller moderar, rollspel.nu"

Anarchclown

Swashbuckler
Sapient said:
Apapapapapapapapapapapp!

Vi har redan haft den här diskussionen, det borde stå:

"Välkommen in att pröva fantastiska medeltids-, skräck-, eller science-fiction influerade strategispelskampanjer spelbart med papper och penna, och samt om så önskas, fast inte alla vill ha det, miniatyrfigurer, när du vill.

Anordnat av WRNU - föreningen som står bakom, fast inte äger, driver eller moderar, rollspel.nu"
Trollololo :gremsmile:

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Glöm inte att alla likheter med existerande föreningar, personer eller fantastiska medeltids-, skräck-, eller science-fiction influerade strategispelskampanjer spelbart med papper och penna, och samt om så önskas, fast inte alla vill ha det, miniatyrfigurer är en ren slump och helt oavsiktliga.

Möller

Hubert Hortlax
Jag har inte riktigt tid med dethär, men:

Vektorformat: pastelink.me/dl/2ffa92

300dpi raster för utskrift: pastelink.me/dl/8fb4f1

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Möller said:
Jag har inte riktigt tid med dethär, men:

Vektorformat: pastelink.me/dl/2ffa92

300dpi raster för utskrift: pastelink.me/dl/8fb4f1
Tack Möller, grymt nice, det ända vore om du kan lägga till lördagar på ojämna veckor så man vet när det är.

Möller

Hubert Hortlax
Uppdaterad variant med en tidsangivelse

pastelink.me/dl/ac961c

Möller

Hubert Hortlax
En ytterligare version. Kom på att det kanske inte är så bra om gradienten tonar mot 100% genomskinlighet, risken är att skrivaren får fnatt. Kanske, jag vet inte.

Här är iallafall en likadan, fast med en vit bakgrund under alltihopa.

pastelink.me/dl/646940