Nekromanti Premiär i Malmö!

Simon

Swashbuckler
Hepp!

Nu har jag och Malmö dramatiska teater haft premiär med "Sånt händer" på Intiman! Tjihooo! Champanj och blommor! Och festa hela natten!!!

Ruggigt nice att ha fått in publik i salongen äntligen, fast nu är man lite post-premiär... Men vaffan! På onsdag kör vi igång igen!

Jag ville egentligen bara dela med mig av mitt jubel, men om nån är intresserad av att komma och kolla så är det ju kul så klart. Vi spelar i fyra veckor bara. Förresten så finns Aftonbladets recension på nätet.

:gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh: :gremlaugh:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Vet du...

Med den där Bergman-inspirerad avataren du har blir det en väldigt särskild upplevelse att läsa "Tjihooo! Champanj och blommor!"... :gremlaugh:

Nåja, grattis i alla fall. Tyvärr kommer jag inte ner från Pite för att kika. :gremcrazy:

Foggmock

Myrmidon
Ojojoj...

Jag var tokkär( :gremblush: ) i Maria Simonsson ett tag, när hon var på teve i den där halvkassa sitcomen... eh... Pappas flicka? Jag minns faktiskt inte. Var ju inget fel på de övriga kvinnorna heller liksom, men det där sparkade upp en del minnen från botten av min grumliga damm. :tekopp:

Jag finns nog i Malmö om tre veckor, möjligtvis from torsdagen eller fredagen (29-30) redan. Behöver man inte pynta en alltför stor slant så kommer jag gärna och tittar. :gremsmile:

Simon

Swashbuckler
Re: Ojojoj...

Ha! :gremlaugh:

Jo, hon är ju väldigt fin. En väldigt trevlig person som jag är glad att ha i min klass. Jag gjorde för övrigt mitt första rollarbete på skolan tillsammans med henne. Det var grejer det... Svettigt.

Skitkul om du kommer! Kom ihåg att säga hej efteråt bara! Du kanske får be nån hämta mig, för jag går bak och byter om direkt om jag inte vet att det är nån som jag känner som är och kollar...

Åttifem är ungdomspris, som jag tror du prickar in.

Johan K

Gammal & dryg
Man skulle kanske ta & fara ner till malmö & se pjäsen som du är med i..
Jag menar, det är ju en halvmiss härifrån juh..

/ Johan K, som borde få lite finkultur i sig... :gremtongue:

Morgoth

Swashbuckler
Nu har jag och Malmö dramatiska teater haft premiär med "Sånt händer" på Intiman! Tjihooo! Champanj och blommor! Och festa hela natten!!!

Jag väger lite mellan "det låter jävligt gött!" och "åh, är du med i den?", så jag låter det vara där. Men om den föreställningen är lika ball som den verkar så kan jag förstå din upprymdhet. Och av allt att döma verkar ju publikresponsen ha varit bra också.

Grattis till en lyckad (?) premiär!

Simon

Swashbuckler
Jo, det har varit jävligt ball att jobba med. Man kan lugnt säga att jag har fått en annan bild av hela Bush-USA-Irak-restenavvärlden-Michael Moore-grejen än jag hade innan...

Jo, de jag har snackat med som har sett oss verkar tycka att det var bra teater, dessutom. Och det är ju liksom en del av poängen... :gremwink:

Och Tack! Det var definitivt en lyckad premiär.

Simon

Swashbuckler
Re: Vet du...

HA! :gremlaugh:

Lova att presentera figurerna, om du använder våra porträtt! Nåt sånt vill man ju inte missa för allt i livet!

:gremgrin: